  • Data: 2018-11-26 09:57:15
    Temat: Re: ABS - zgrzytanie?
    Od: ks <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018.11.23 o 12:32, pueblo pisze:
    > Witaj Marcin Debowski, 23 lis 2018 w

    > I czy w nowych autach z innymi systemami ESP itd. też - czy to tylko urok
    > starszych gratów.

    W pontiacu z 1993 abs działa bez chrobotania, wcale nie wydaje dźwięków i nie
    czuć nic na pedale kiedy się włącza (tylko kontrolka słabej trakcji sie włącza
    na chwilę). Po doświadczeniach z poprzednim autem (rover 620 z 1997, gdzie abs
    urywał nogę i uszy) nie wierzyłem, że działa. Ale nagrałem sobie filmik z
    hamowania na piasku i było widać jak 'odhamowuje' koło.
    pozdrawiam Krzysiek