    From: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ABS - czym sie ró?ni nowy od starego?
    Date: Mon, 20 Dec 2010 18:15:19 +0100

    Siemka
    *** "kakmar"
    No ja też, z ABS, bo w TV to widziałem na relacji z MotoGP gdy pokazują z
    wyświetlaniem kawałka telemetrii. Tyle że oni bez ABS.

    I co - tam w tym GP skladaja sie w winkle na zahamowanym przodzie???

    Ale po preclu mozna sie wiele spodziewac - lacznie z kaczuszkami na
    podnozkach :)
    Ii?

    Podpytaj AZ'a :) on Ci wyjasni co to kaczuszki - ba byc moze udokumentuje to
    fotkami :)

    ***Eeee no skąd, przecież _fachowcy_ tak właśnie polecają stosować ABS,
    hamulec do końca i skręcamy. Znaczy omijamy przeszkodę. Nie zdarzyło Ci się
    widzieć/być na takim szkoleniu?

    Bylem ale abs'u nie dowiezli...puszka to inna para kaloszy...

    *** A nie wiedziałem tego, wszystkie znane mi testy/prezentacje są na
    prostej ze zmianą nawierzchni i wypadły zajebiście, tyle że jakoś odrobinę
    nienaturalnie.

    Bo zwykle sa to testy oplacane przez producenta :)
    Byla niedawno prezentacja tego C-ABS'u i rzeczywiscie na prostej mokrej
    drodze ladnie hamowal.

    *** Ale ja to skuters jestem i bardzo mi sie podobal SH300I. Cóż, nie każdy
    jest doskonały ;) Ale nie przejmuj się, ostatni raz w tym roku wyjebałem się
    na Piaggio liberty 200, więc na Hondzie też by się pewnie udało.

    Mi siem jeszcze nie udalo glebnac na Malagutku - ale pracuje nad tym :) n.p.
    objazd korka po odcinku robot drogowych - okazalo sie ze droga byla swiezo
    spryskana jakims dziadostwem typu lepik i juz po chwili zamiast opon mialem
    balony z kamyczkow i piasku :) Hamowanie i przyspieszanie na czym takim
    dopiero daje adrenaline :)

    Tytus z fabryki