  • Data: 2011-01-04 11:17:14
    Temat: Re: A2 za 13 PLN na bramce od jutra
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 04 Jan 2011 03:31:30 +0100 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    > Norwegia czy Szwecja. Nie pamiętam ale to któryś z tych krajów. Oni nie
    > żyją na czyjś koszt. Do ichnich związków zawodowych doszly informacje że
    > robotnicy najemni z nowych panstw uni ( polacy też) są wykorzystywani w
    > sieci gospodarstw ogrodniczych należacych do pewnej bardzo dużej firmy.
    > Ci robotnicy nie byli czlonkami tamtych związków.

    socjalizm pełną gębą.
    A to, że nie byli członkami związku nie ma znaczenia. Związek musiał
    zareagować bo inaczej pokazałby, że jego roszczenia to tylko fasada. A na
    pokazanie prawdy nie może sobie pozwolić.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?