  • 11. Data: 2010-01-17 23:04:34
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > I w ten oto magiczny sposób stałeś się Dodą p.r.f.c.

    ...a sama p.r.f.c wzniosła się na szczyty hipokryzji.
    Na co dzień nikomu dlaczegoś nie przeszkadza, że dziesiątki
    frustratów, paranoików, degeneruchów i psychopatów bredzą tu jak w
    szalonym widzie i swoim namolnym pierdzeniem odbierają resztki złudzeń
    wobec rodzaju ludzkiego - ale wystarczy jedno słówko, które jest
    niezbyt faux-pas i odbywa się publiczny lincz (pewnie dlatego, że do
    fotografii tym razem nie dało się specjalnie przyczepić).

  • 12. Data: 2010-01-17 23:19:22
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Krotko mowiac owszem jestem gburem, prostym czlekiem,
    czasem gruboskornym chamem. Dodalem stosowny komentarz,
    i nie widze najmniejszego powodu przejmowania się nagonka
    nadwrazliwych czytelnikow. Nie mam sobie nic do zarzucenia,
    kompletnie.

    Ponownie zachęcam do używania KFa i EOT w tym temacie z
    mojej strony.

    Dla osób mdlejących na widok slowa "za...ty", ktore chca
    jednak rzucic okiem na zdjecia bezposredni link:
    http://www.studio-roger.pl/blog/_foto/bedkowice/bedk
    owice.html

    Roger

  • 13. Data: 2010-01-17 23:32:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-01-18 00:04:34 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > ...a sama p.r.f.c wzniosła się na szczyty hipokryzji.
    Raczej nie. W sumie b. delikatne uwagi.
> [...]
    > niezbyt faux-pas i odbywa się publiczny lincz (pewnie dlatego, że do
    > fotografii tym razem nie dało się specjalnie przyczepić).
    Wiesz to "słówko" to trochę tak jak pierdnięcie w teatrze w czasie
    występu mima. Za nic tam nie pasuje.
    Ja jak wyżej napisałem nie czytałem. Obejrzałem zdjęcia i gdybym nie
    czytał wątku, nie przeczytałbym też "słówka". Zdjęcia mają tę zaletę,
    że nie trzeba nic czytać i Roger mógł sobie spokojnie darować opis.
    Byłyby same peany.

    I żaden lynch, tylko naprawdę delikatne zwrócenie uwagi. Nie widzisz tego?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-01-18 00:17:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hj04bo$nd1$1@news.interia.pl...

    > Krotko mowiac owszem jestem gburem, prostym czlekiem,
    > czasem gruboskornym chamem. Dodalem stosowny komentarz,

    Blog jest blogiem i ma swoje prawa. To co na nim napisałeś to Twoja sprawa.
    Pokazałeś czarowne miejsca i chwała Ci za to. Nie użyłes tych słów na prfc,
    a jak już ktoś wlazł, to na własną odpowiedzialność.
    Poza tym "zajebiste" pasuje jak najbardziej do linka "ja pierdolę" pod
    którym są jak najbardziej dresiarskie filmiki z imprezą w roli głównej -
    dzięki czemu nie ma stylistycznego zgrzytu i podtrzymujesz swój dresiarski
    wizerunek ;-)))
    Mnie tam sie podoba i nie zamierzam postępować jak komfomistyczna miernota i
    potępiać Cię ani wrzucać do KF. Ale to wolny (podobno) kraj ;-)

    Yogi(n) (też z ośnieżonej Małopolski)

  • 16. Data: 2010-01-18 00:24:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie tam sie podoba i nie zamierzam postępować jak komfomistyczna miernota

    Kurczę, późna pora robi swoje. Cytowane "kwiatki" miałem wykropkować
    (pisałem o nieużywaniu tych słów na grupie) a "komfomistyczna" miała być
    oczywiście konformistyczna ;-)
    Resztę podtrzymuję :-)

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2010-01-18 00:24:45
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

  • 17. Data: 2010-01-18 00:28:42
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Czornyj" napisał
    > I w ten oto magiczny sposób stałeś się Dodą p.r.f.c.

    ...a sama p.r.f.c wzniosła się na szczyty hipokryzji.
    Jakoś nie zauważyłem.
    Zauważyć natomiast warto, że każda rzecz ma swoje miejsce lub kontekst. Nie
    wszystko pasuje do wszystkiego.

    Na co dzień nikomu dlaczegoś nie przeszkadza, że [...]
    Przeszkadza, przeszkadza...

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał
> [...]
    > prfc,
    > a jak już ktoś wlazł, to na własną odpowiedzialność.

    Nie "wlazł" tylko został zaproszony.
    Różnica jest.
    A sam blog to nie jest kajecik spoczywający w szufladzie zamkniętej na
    kluczyk - jest równie prywatny jak publiczny szalet.

    adam

  • 18. Data: 2010-01-18 00:55:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 22:09:33 +0100, J-L-F napisał(a):

    > Podpisuję się pod apelem też.

    Pewien żeglarz wypłynięcie na pewne szczególnie piękne (i ciche) jezioro
    skwitował "kurwa, jak tu pięknie". I dlatego tym bardziej się podpisuję pod
    apelem.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 19. Data: 2010-01-18 01:24:41
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości news:4b53ab3c$1@news.home.net.pl...

    > Nie "wlazł" tylko został zaproszony.
    > Różnica jest.
    Owszem, ale jak mnie gdzieś zapraszają i z jakiegoś powodu chcę tam wleźć,
    to nie wybrzydzam, że tapeta odłazi a pies narobił na środku przedpokoju.
    Przeszkadza mi - nie włażę. I już.

    > A sam blog to nie jest kajecik spoczywający w szufladzie zamkniętej na
    > kluczyk - jest równie prywatny jak publiczny szalet.
    No i właśnie dlatego, w związku z jego specyfiką, można się spodziewać
    wszystkiego, łącznie z tym, co występuje w publicznym szalecie.

    --
    Yogi(n)

  • 20. Data: 2010-01-18 07:16:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > i nie widze najmniejszego powodu przejmowania się nagonka
    > nadwrazliwych czytelnikow. Nie mam sobie nic do zarzucenia,

    Braku wyobrazni tez? Nie dalo sie uzyc innych slow?
    Te pelnia tam jakas szczegolna role, ze sa "niezastapialne"?

    > Ponownie zachęcam do używania KFa i EOT w tym temacie z
    > mojej strony.
    > Dla osób mdlejących na widok slowa "za...ty"

    Ja tam nie mdleje z byle powodu, ale akurat to slowo mnie bardzo irytuje.
    Najgorsze, ze wchodzi do jezyka potocznego - nawet w TV juz pare razy
    podczas dyskusji slyszalem i nikt nie zwrocil uwagi...

    Wstyd.