  • Data: 2010-01-17 23:32:02
    Temat: Re: A za Krakowem jest tak
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-18 00:04:34 +0100, Czornyj <m...@c...pl> said:

    > ...a sama p.r.f.c wzniosła się na szczyty hipokryzji.
    Raczej nie. W sumie b. delikatne uwagi.
    > Na co dzień nikomu dlaczegoś nie przeszkadza, że dziesiątki
    > frustratów, paranoików, degeneruchów i psychopatów bredzą tu jak
    > szalonym widzie i swoim namolnym pierdzeniem odbierają resztki złudze
    > wobec rodzaju ludzkiego - ale wystarczy jedno słówko, które jest
    > niezbyt faux-pas i odbywa się publiczny lincz (pewnie dlatego, że do
    > fotografii tym razem nie dało się specjalnie przyczepić).
    Wiesz to "słówko" to trochę tak jak pierdnięcie w teatrze w czasie
    występu mima. Za nic tam nie pasuje.
    Ja jak wyżej napisałem nie czytałem. Obejrzałem zdjęcia i gdybym nie
    czytał wątku, nie przeczytałbym też "słówka". Zdjęcia mają tę zaletę,
    że nie trzeba nic czytać i Roger mógł sobie spokojnie darować opis.
    Byłyby same peany.

    I żaden lynch, tylko naprawdę delikatne zwrócenie uwagi. Nie widzisz tego?

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam