  • 41. Data: 2010-08-31 15:52:31
    Temat: Re: A w Ducati pękają... zębatki
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i5ig64$up5$...@n...onet.pl...
    > Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500
    > obrotów.

    Szarpie.

    > Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał.

    Bo nie trzeba...

    > Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute.

    Wlasnie dlatego ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 42. Data: 2010-08-31 15:55:31
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    et...
    > A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo
    > sobie przyspiesza i tyle.

    No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie
    fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest
    wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej
    przez kogos wspomnianego sejsmografu;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 43. Data: 2010-09-01 05:27:51
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:55:31 +0200, Ivam napisał(a):

> [...]
    > wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej

    Dupa nie sejsmograf ;) - u mnie nie szarpie i tyle. Chyba, że mówimy o
    jeździe na pograniczu zdławienia silnika - ale przecież nie o tym była
    mowa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 44. Data: 2010-09-01 07:56:47
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4c7d2519$0$21006$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Pozostaje więc tylko jedynka defiladowa?