  • 101. Data: 2011-10-14 20:04:42
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 16:39:30 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Kiedyś szedłem wieczorową porą sobie przejściem podziemnym ...
    > Akurat gdy nadchodzili z przeciwka policjanci, odwróciłem się i
    > zacząłem biec. A ci dawaj za mną ... Przegoniłem ich przez pół
    > miasta po czem usiadłem i zapaliłem fajkę. Panowie dobiegli ...
    > i z ryjem do mnie.

    A właśnie - zapomniałem Ci powiedzieć - wygrałem dogrywkę z nierządem :D
    Teraz już finalnie :D

    --
    ___________ (R)

  • 102. Data: 2011-10-14 20:27:07
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 14.10.2011 15:26, Arek wrote:

    > A czym to złamanie przepisu różni się od innego zarejestrowanego prze
    > FR. Wysyłają mandat i po sprawie. Po co ta cała szopka?

    Tym, że ucieczka pozwala z dużym prawdopodobieństwem domniemywać inne
    wykroczenia lub przestępstwa ze strony kierującego, które - jeśli nie
    zostanie on ujęty natychmiast - mogą się "zdezaktualizować" [np.
    promile, kradzież]?

  • 103. Data: 2011-10-14 20:36:56
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-10-14 13:52, Artur Maśląg pisze:
    > Ciekawy materiał:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/posci
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
    > zachowaniu.
    Policjanci zachowali sie nieprofesjonalnie.
    Powinni byli staranowac debila.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 104. Data: 2011-10-14 21:26:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 16:25:01 +0100, kamil

    > Ja wciąż czekam, aż AK (albo którykolwiek z buntowników) odpowie na moje
    > pytanie i napisze, co policja powinna była według niego zrobić w takiej
    > sytuacji.

    Powinni zawezwać helikopter, a uciekiniera wprowadzić
    na blokadę policyjną, poza miastem!!!!1111jeden

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 105. Data: 2011-10-14 23:40:41
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Co mam odpowiedzieć? Tłumaczyć dlaczego policja ma reagować widząc coś
    > podejrzanego? Może jeszcze mam tłumaczyć że woda jest mokra?

    Mokra woda chyba nie jest podejrzana, natomiast motocykliści
    jeżdżący jak królowie szos to norma. Należy ZLIKWIDOWAĆ
    motocykle jako potencjalne narzędzia zbrodni.

    Feromon

  • 106. Data: 2011-10-15 00:47:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, Feromon <f...@w...pl> wrote:

    > Mokra woda chyba nie jest podejrzana, natomiast motocykliści
    > jeżdżący jak królowie szos to norma. Należy ZLIKWIDOWAĆ
    > motocykle jako potencjalne narzędzia zbrodni.

    Jest na sali lekarz?

    --
    Artur

  • 107. Data: 2011-10-15 00:50:45
    Od: Konop <k...@g...pl>

    W dniu 14.10.2011 15:22, Myjk pisze:
    > Mimo wszystko nie bardzo rozumiem, skąd u Ciebie taka nachalna niechęć do
    > policji. Zrobili swoje, niezależnie od tego, co ten pacjent zrobił
    > wcześniej. Ścigali go nie za złamanie jednego przepisu (skądinąd dosyć
    > niebezpiecznego, głównie dla samego siebie), tylko za ucieczkę -- bo nikt
    > nie ucieka bez powodu (chyba, że nie ma nic na sumieniu -- wtedy jest
    > zwykłym idiotą).

    Jeśli ucieka "przepisowo", to daleko nie ucieknie. A jeśli ucieka
    nieprzepisowo, no to już ma coś na sumieniu ;)...

    Konop

  • 108. Data: 2011-10-15 00:51:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > A co to ma wspólnego z tematem?

    Pozwoli zweryfikowac twoja swietojebliwosc.

    --
    Artur

  • 109. Data: 2011-10-15 09:25:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > Mokra woda chyba nie jest podejrzana, natomiast motocykliści
    > jeżdżący jak królowie szos to norma. Należy ZLIKWIDOWAĆ
    > motocykle jako potencjalne narzędzia zbrodni.
    Nalezy zlikwidowac ludzi.
    Widziales zeby motocykl sam z siebie jezdzil?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 110. Data: 2011-10-15 09:43:05
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Bartek Kacprzak

    > Widziales zeby motocykl sam z siebie jezdzil?

    Podobno potrafią same jeździć w wigilię, jak się je nakarmi ciasteczkami.