-
Data: 2015-01-31 22:56:03
Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...
>> To nie jest wina timerów... tylko zle ustawionej zielonej fali...
>>
>> Tam gdzie jezdzisz czesto to sobie dostosujesz.
>> Gorzej jak zielona fala ziala odwrotnie.
>> Ruszam, ze skrzyzowania, jae a na drugim swietle ciagle czerwone.
>> Jk wolno do cholery mam jechac?
>
> Obawiam się, że "prawdziwie przepisowo" może się załapać na
> złośliwe komentarze :P, ale popatrz na to tak: projektant
> nie może założyć więcej niż jakieś 45km/h, żeby być "zgodnie
> z przepisami".
> Wszak 50km/h to jest maximum maximorum, albo jak to elektronicy
> oznaczają "peak value".
> Mało, narzakania na to, że przecież nie można wymagać, aby
> kierowca jechał i ślepił w licznik tak żeby utrzymać +/-1,
> znaczy tolerancja jest potrzebna.
>
> Dla jasności: jak tylko komentuję i objaśniam.
> To jest oczywisty wniosek z przyjęcia 50km/h(peak).
>
Akurat iejsce ktore mi sie kojarzy ma 70km/h.
A treba jechac dokladnie okolo 60 i to ruszjac niespecjalnie szybko zeby
plynnie przejechac.
Jest tak w Poznaniu zarówno na Nowch Zawadach jak i na Bułgarskiej.
Ale sa tez miejsca ze jade zauwazalnie szybciej niz limit a i tak lapie sie
np. na trzech skrzyzowaniach z rzedu na zolte - wniosek, ze tam predkosc
jest zaloona wyzsza niz dozwolona.
>> A mistrowie stania na czerwonym juz
>> zniecierpliwieni za mna - najchetniej przeskoczliby nad moim autem
>> ble tylko szybko dojechac do swiateł, stanac na czerwonym i
>> poblokowac plynnosc ruchu...
>
> Liczą na szansę wykonania planu "x2" i zmieszczeniu w drugiej
> albo i trzeciej harmonicznej ;)
>
Czerwone widac z daleka wiec jedyne na co moga liczyc to na szybsze zuzycie
hamulców.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.01.15 23:40 janusz_k
- 31.01.15 23:59 masti
- 02.02.15 14:45 Gotfryd Smolik news
- 02.02.15 15:07 Gotfryd Smolik news
- 02.02.15 15:34 masti
- 02.02.15 16:47 Shrek
- 02.02.15 18:07 J.F.
- 02.02.15 18:49 janusz_k
- 02.02.15 20:08 masti
- 03.02.15 00:30 Gotfryd Smolik news
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe