  • Data: 2015-01-30 16:31:47
    Temat: Re: A propos konstruktywnego sp??dzania czasu..
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    >Dla mnie bomba.
    >Widzial takie roziwazanie po raz pierwszy we wrocławiu i przyznam, ze
    >zaskoczyło mnie woja prostotą i przydatnoscią.
    >Ale to chyba niestety sie nie przejmuje - pelno nowych dróg,
    >skrzyzowań a
    >liczników nie ma. Szkoda.

    We Wroclawiu polowa zlikwidowana :-(

    Bo od pewnego czasu mamy Inteligentny System Transportu (ITS) i
    priorytet maja tramwaje.
    Zamyka taki drzwi na przystanku, i system mu zaraz zielone swiatlo
    zapala.
    A samochody sie musza dostosowac i nie mozna im timera wyswietlic, bo
    nie wiadomo kiedy rusza.

    Timery mialy/maja tez druga wade. Jade przez skrzyzowanie - 20s do
    konca zielonego.
    Przejezdzam nastepne - 15s. Ok, noga w gaz.
    Kolejne - 10s. Noge trzymamy. Kolejne - 5s.
    No k*, to jak szybko mam jechac po miescie, bo w miedzyczasie
    wskazowka przekroczyla 500zl i 10 pkt :-)

    J.