    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Date: Sat, 30 Aug 2014 21:12:06 -0500
    Sender: p...@a...dsl.emhril.sbcglobal.net
    <ltqe89$ja9$1@dont-email.me> <jshlw082z8ny$.lifz7ovevgp8$.dlg@40tude.net>
    <ltqojc$2ct$1@dont-email.me> <w...@4...net>
    <u...@4...com> <ltttpt$3f8$1@dont-email.me>
    <s...@4...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:siv40a5k9cdug75392c962v5m6vabo63ab@4ax.com...

    > Ktoar wersja?
    >
    > W firmie Verrizon, 5 minut temu, iPhony sa po $99 i w dol. Z 2 letnim
    > planem, oczywiscie

    Już 9 września (za 10 dni) mają ogłosić premierę iPhone6.
    Ci co chcą nowego iPhone nie kupują przecież dziś rocznego modelu 5S?

    Wszyscy operatorzy teraz mają więc "okazje" na iPhone5S...
    Ogłaszali je niedawno nawet w TV aby się Ci niezorientowani
    rzucili na sklepy i kupili ostatki magazynowe, póki jeszcze pora...

    Standardowa cena topowych smartfonów w dwuletnim abonamencie
    u mojego opa (AT&T) to $199 czyli te dwieście dolców... Za dodatki
    i upgrade trzeba płacić poza abonamentem oczywiście.

    > W ogole, kupno nowego telefonu co meisiac jest kosztowne

    O tym właśnie mowa. Zdecydowałem się że kupuję nowego iPhone5.
    Po miesiącu go utopiłem w morskiej wodzie nie mając ubezpieczenia.
    Aż tak rozrzutny nie jestem aby co miesiąc kupować nowego smartfona :-)
    Ale nie przeszkadza to niektórym zarzucać mi, że sam nie kupiłem
    sobie iPhone bo uważam że za drogi... :-))) Po prostu nieporozumienie.