  • Data: 2012-09-22 15:21:06
    Temat: Re: A miało być apple takie święte i nie kraść
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-22 14:30, K pisze:

    > ale teraz jest niezniszczalna i5 i "wszyscy sa pod wrazeniem"!

    Faktycznie będzie taki niezniszczalny? Poprawią coś pod tym względem?
    Czy dalej będzie to najdroższy telefon na rynku, który nie wytrzymuje
    jednego wypadnięcia z ręki?

    Z drugiej strony: czy choć jeden model smartfonów zaprojektowany został
    z myślą, by wytrzymywać trudne warunki użytkowania? Gdzie te czasy, gdy
    Nokia 388 potrafiła wytrzymać rzucanie o ścianę, a nawet upadek z
    balkonu na ziemię.

    --
    MN