  • 1. Data: 2012-09-21 12:14:27
    Temat: A miało być apple takie święte i nie kraść
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    http://www.macrumors.com/2012/09/20/swiss-federal-ra
    ilways-says-apple-copied-its-iconic-railway-clock/

    http://www.tagesanzeiger.ch/digital/mobil/Apple-kopi
    ert-die-beruehmte-SBBUhr/story/26209939

  • 2. Data: 2012-09-21 12:47:59
    Temat: Re: A miało być apple takie święte i nie kraść
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-09-21 12:14, Tomek wrote:
    > http://www.macrumors.com/2012/09/20/swiss-federal-ra
    ilways-says-apple-copied-its-iconic-railway-clock/

    > http://www.tagesanzeiger.ch/digital/mobil/Apple-kopi
    ert-die-beruehmte-SBBUhr/story/26209939

    Dobre.
    Ogolnie szykuje sie niezly serial brazylijski:
    http://www.spidersweb.pl/2012/09/samsung-zapowiada-z
    e-pozwie-applea-tylko-jeszcze-nie-wie-za.html
    http://www.spidersweb.pl/2012/09/starcie-czy-upadek-
    tytanow-motorola-kontra-apple.html

  • 3. Data: 2012-09-21 21:04:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.09.2012 12:47, atm pisze:
> [...]
    > Ogolnie szykuje sie niezly serial brazylijski:
    > http://www.spidersweb.pl/2012/09/samsung-zapowiada-z
    e-pozwie-applea-tylko-jeszcze-nie-wie-za.html

    Spece od patentów i praw autorskich zaczynają już gonić w piętkę... Może
    należałoby wprowadzić okresowy odstrzał prawników - bo chyba się za
    bardzo rozmnożyli ;->

    Swoją szosą nie wiem jak inne produkty, ale iPhone to straszne delikatne
    gówienko - jeden z prezesów ma to cudo i już trzy razy ekran się pięknie
    potłukł. Fakt, po upadku na podłogę. Który moja Nokia N8 przetrwała już
    kilka razy bez strat. Ba! Moja stara Nokia E61 przeżyła upadek z
    motocykla na kamienne pobocze przy jakichś 60km/h! Tylko obudowa się
    nieco podrapała.

  • 4. Data: 2012-09-21 21:33:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > Swoją szosą nie wiem jak inne produkty, ale iPhone to straszne delikatne
    > gówienko - jeden z prezesów ma to cudo i już trzy razy ekran się pięknie
    > potłukł.

    Tyle samo razy zamawiałem kolesiowi do 4S po upadku na kafelki i raz na dywan.
    Dziwnie słabo wytrzymałe.

  • 5. Data: 2012-09-22 14:30:07
    Od: K <...@...c>

    W dniu 21.09.2012 21:33, Tomek pisze:

    > Tyle samo razy zamawiałem kolesiowi do 4S po upadku na kafelki i raz na
    > dywan. Dziwnie słabo wytrzymałe.

    ale teraz jest niezniszczalna i5 i "wszyscy sa pod wrazeniem"!

  • 6. Data: 2012-09-22 15:21:06
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-22 14:30, K pisze:

    > ale teraz jest niezniszczalna i5 i "wszyscy sa pod wrazeniem"!

    Faktycznie będzie taki niezniszczalny? Poprawią coś pod tym względem?
    Czy dalej będzie to najdroższy telefon na rynku, który nie wytrzymuje
    jednego wypadnięcia z ręki?

    Z drugiej strony: czy choć jeden model smartfonów zaprojektowany został
    z myślą, by wytrzymywać trudne warunki użytkowania? Gdzie te czasy, gdy
    Nokia 388 potrafiła wytrzymać rzucanie o ścianę, a nawet upadek z
    balkonu na ziemię.

    --
    MN

  • 7. Data: 2012-09-22 15:33:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 15:21:06 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Faktycznie będzie taki niezniszczalny? Poprawią coś pod tym względem?
    > Czy dalej będzie to najdroższy telefon na rynku, który nie wytrzymuje
    > jednego wypadnięcia z ręki?

    Tak, będzie tak samo niezniszczalny jak poprzednicy. Tylko teraz oprócz tak
    samo pękającego przodu, który jest sklejony z ekranem LCD i razem go trzeba
    wymieniać, teraz zamiast twardego stopu dookoła jest miękkie aluminium (i
    jeszcze miększe anodyzowanie w czarnej wersji) oraz zamiast łatwo
    pękającego ale taniutkiego szkła z tyłu, jest to samo miękkie aluminium.
    Za rok wszytkie fajfony będą wyglądały jak ostatni syf. Producenci
    kondoników już od tygodni piją ze szczęścia. Jak nie umrą na marskość
    wątroby, to będą bogaci.

> [...]
    > z myślą, by wytrzymywać trudne warunki użytkowania? Gdzie te czasy, gdy
    > Nokia 388 potrafiła wytrzymać rzucanie o ścianę, a nawet upadek z

    Nokia 388? To taki BMW Passat wśród telefonów?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2012-09-22 18:26:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-22 15:33, Waldek Godel pisze:

    > Nokia 388? To taki BMW Passat wśród telefonów?

    Się mi pomyliło... ;) Oczywiście Ericsson.

    W innym wątku widać film z testów rzucania IP5 - wypadł zadziwiająco
    dobrze. Wręcz znakomicie.

    --
    MN

  • 9. Data: 2012-09-22 18:40:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > Faktycznie będzie taki niezniszczalny? Poprawią coś pod tym względem? Czy
    > dalej będzie to najdroższy telefon na rynku, który nie wytrzymuje jednego
    > wypadnięcia z ręki?

    O tym że iP 4 nie wytrzymuje jednego wypadnięcia z ręki to plotki.
    Mój iP 4 miał nieszczęście wypaść mi wiele razy, jedyne ślady to
    odrapania tej ramki z nierdzewki i warstewki czarnego plastiku
    między ramką z nierdzewki a szklanym ekranem. Wypadł mi raz
    w windzie na podłogę z kafelków, z wysokości tuż przy uchu (mój
    wzrost 180cm) jak mnie potrąciła osoba obok. Potem parę razy mi
    wypadł przy wysiadaniu z samochodu na asfalt w czasie rozmowy.
    Raz nawet przy wyciąganiu z kieszeni podczas szybkiej jazdy na
    rowerze po ulicy - po wypadnięciu z kieszeni i upadku na asfalto
    beton poturlikał się sporo bo miał sporo pędu i uderzył w krawężnik.
    Znowu ślady tylko na ramce z nierdzewki - szyba przednia ani tylna
    nie pękła. Więc te historie o wrażliwości iP 4 to albo zmyślone plotki
    albo ktoś miał dużego pecha że mu telefon spadł na jakiś wystający
    kant akurat prosto szybą a nie bokiem - nie wiem, ja miałem szczęście
    bo mój iP 4 dostał lanie nie raz i po tym upadku z rowera miałem
    wrażenie że na 100% jest po ekranie widząc jak się energicznie
    turlikał po asfalcie i przywalił w krawężnik ale i wtedy nic...

> [...]
    > myślą, by wytrzymywać trudne warunki użytkowania? Gdzie te czasy, gdy
    > Nokia 388 potrafiła wytrzymać rzucanie o ścianę, a nawet upadek z balkonu

    Są takie telefony - widziałem pracownika na budowie parę tygodni
    temu z takim telefonem w ręce - miał takie plastikowe lub gumowe
    pasy wokół obudowy -ale być może była to obudowa na normalny fonek.

  • 10. Data: 2012-09-22 18:44:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 18:26:10 +0200, Marcin N napisał(a):

    > W innym wątku widać film z testów rzucania IP5 - wypadł zadziwiająco
    > dobrze. Wręcz znakomicie.

    Zgadza się. Wypadł. Na beton.