  • Data: 2012-09-23 13:02:53
    Temat: Re: A miało być apple takie święte i nie kraść
    Od: Chris <s...@s...de> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-22 18:40, Pszemol pisze:

    > Są takie telefony - widziałem pracownika na budowie parę tygodni
    > temu z takim telefonem w ręce - miał takie plastikowe lub gumowe
    > pasy wokół obudowy -ale być może była to obudowa na normalny fonek.

    Nokia i SE robili pancerne telefony po których mógł przejechać czołg a
    one działały dalej.

    ps. Ciekawe jak z jakością nowych tel. na zalanie ? dawno temu mój syn
    przyniósł mi SE do łazienki i podał mi rzucając do wanny pełnej wody :)
    tel. się wyłączył, po osuszeniu działa do dziś bo leży gdzieś w
    szufladzie jeszcze :) szkoda sprzedawać za 20zł :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.