  • Data: 2012-09-22 18:40:24
    Temat: Re: A miało być apple takie święte i nie kraść
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    news:k3kdvm$bn7$1@news.task.gda.pl...

    > Faktycznie będzie taki niezniszczalny? Poprawią coś pod tym względem? Czy
    > dalej będzie to najdroższy telefon na rynku, który nie wytrzymuje jednego
    > wypadnięcia z ręki?

    O tym że iP 4 nie wytrzymuje jednego wypadnięcia z ręki to plotki.
    Mój iP 4 miał nieszczęście wypaść mi wiele razy, jedyne ślady to
    odrapania tej ramki z nierdzewki i warstewki czarnego plastiku
    między ramką z nierdzewki a szklanym ekranem. Wypadł mi raz
    w windzie na podłogę z kafelków, z wysokości tuż przy uchu (mój
    wzrost 180cm) jak mnie potrąciła osoba obok. Potem parę razy mi
    wypadł przy wysiadaniu z samochodu na asfalt w czasie rozmowy.
    Raz nawet przy wyciąganiu z kieszeni podczas szybkiej jazdy na
    rowerze po ulicy - po wypadnięciu z kieszeni i upadku na asfalto
    beton poturlikał się sporo bo miał sporo pędu i uderzył w krawężnik.
    Znowu ślady tylko na ramce z nierdzewki - szyba przednia ani tylna
    nie pękła. Więc te historie o wrażliwości iP 4 to albo zmyślone plotki
    albo ktoś miał dużego pecha że mu telefon spadł na jakiś wystający
    kant akurat prosto szybą a nie bokiem - nie wiem, ja miałem szczęście
    bo mój iP 4 dostał lanie nie raz i po tym upadku z rowera miałem
    wrażenie że na 100% jest po ekranie widząc jak się energicznie
    turlikał po asfalcie i przywalił w krawężnik ale i wtedy nic...

    > Z drugiej strony: czy choć jeden model smartfonów zaprojektowany został z
    > myślą, by wytrzymywać trudne warunki użytkowania? Gdzie te czasy, gdy
    > Nokia 388 potrafiła wytrzymać rzucanie o ścianę, a nawet upadek z balkonu
    > na ziemię.

    Są takie telefony - widziałem pracownika na budowie parę tygodni
    temu z takim telefonem w ręce - miał takie plastikowe lub gumowe
    pasy wokół obudowy -ale być może była to obudowa na normalny fonek.