    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A jednak się da...
    Date: Thu, 14 Jul 2011 19:26:13 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-07-14 17:05, J.F pisze:

    >A od czego są reflektory/latarnie? Nigdy nie jeździłeś w nocy? ;)

    Jezdzilem to i wiem jak widac :-)
    A przeciez mam oficjalne prawo nie zauwazyc czlowieka lezacego na
    jezdni, a co dopiero drobnego lodu :-)

    >A skąd taka interpretacja? Pisałem o tym konkretnym wypadku.
    >http://www.youtube.com/watch?v=F_S34bwx8Jo&feature=
    fvwrel
    >Ja tam nigdzie nie widzę śladu jakikolwiek opadów, śniegu na
    >polach, czy lodu w koleinach...

    No ale zima byla, mroz byl, noc - ma kierowca obowiazek jechac z taka
    predkoscia zeby dostrzec zagrozenia na drodze ktorych obecnosci nalezy
    sie spodziewac, czy dotyczy to tylko takich ktore pochodza ze zrodel
    naturalnych, a raczej niesprzecznych z przepisami drogowo-budowlanymi.

    P.S. tak, "sciane deszczu" widzialem. Ja bylem suchy a 10m dalej lalo
    jak z cebra.

    P.P.S. A o starej prawniczej zasadzie slyszeli ? Za jaka kto opinie
    zaplacil taka dostanie.

    J.