  • Data: 2011-07-14 17:40:24
    Temat: Re: A jednak się da...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-14 17:05, J.F pisze:
    > "Artur Maśląg" napisał:
    >> W dniu 2011-07-14 11:41, J.F pisze:
    >>> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,99362
    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html

    > (...)

    > Byla 5 rano. Ciemna noc.

    A od czego są reflektory/latarnie? Nigdy nie jeździłeś w nocy? ;)

    > Czy to znaczy ze kazdy kierowca jadac droga ktora wyglada na sucha i
    > przyczepna bedzie uwolniony od zarzutow jak wjedzie w niespodziewana
    > gololedz, lod w koleinach, koniec sektora odsniezania czy nawiew sniegu
    > z pola ?

    A skąd taka interpretacja? Pisałem o tym konkretnym wypadku.
    http://www.youtube.com/watch?v=F_S34bwx8Jo&feature=f
    vwrel
    Ja tam nigdzie nie widzę śladu jakikolwiek opadów, śniegu na
    polach, czy lodu w koleinach...