  • Data: 2011-07-16 10:10:51
    Temat: Re: A jednak si? da...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Na to co twierdzisz.

    Że zarządca ma obowiązek utrzymania drogi, czy że gołoledź nie jest
    prawidłowym stanem tejże?

    > Ale podstawy na swoje twierdzenia nie podajesz ..

    On też nie.
    A jakoś przyjąłeś gadaninę za prawo.

    > coz chcesz - przetargi zastapily rachunek ekonomiczny ..

    Nie chodzi o przetargi, tylko o kolejność.
    Już nie raz mówiłem że pensje powinny być wypłacane jako ostatnie, po
    skończeniu roboty.
    Od kierownika danej drogi do prezydenta kraju włącznie.

    Znaczy - dopóki ostatni kawałek drogi nie został prawidłowo utrzymany, bo
    kasy nie starczyło - to pensji nie ma.
    Od razu by się możliwości znalazły.