  • Data: 2011-07-14 19:39:48
    Temat: Re: A jednak si? da...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>
    >Ma obowiązek utrzymać drogę.
    >Gołoledź na jezdni oznacza coś wręcz przeciwnego.

    Mowisz .. a podstawe prawna potrafisz podac ?

    Bo ja znam kilka drog gdzie zarzadca jawnie pisze ze zima ich nie
    utrzymuje. Coraz czesciej tez slysze o "bialym standardzie
    utrzymania".

    No i poza systemem prawnym - przyjdzie prawdziwa zima, to zarzadca nie
    da rady utrzymac. No chyba ze jako podatnik zaplacisz odpowiednio duzo
    za dyzury calkowicie zbedne przez kolejnych 10 lat.

    A naciski skoncza sie tak ze postawia "20" na stale :-)

    J.