  • 231. Data: 2015-10-28 19:01:38
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 28.10.2015 16:52, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kluczowe jest zatrzymać się i upewnić. Jeśli się nie zatrzyma i nie upewni to nie
    ma pierwszeństwa.

    Bzdura. Już pisałem - zachlanie, niemanie dokumentów, bycie nielegalnym
    imigrantem, zbiegiem z więzienia, przekraczanie prędkości, masy,
    niezapięte pasy, brak fotelika, i inne bzdety pierwszeństwa nie zmieniają.

    Jesteś żywym dowodem, że jednak chyba nie da się tego napisać tak żebyś
    załapał. I w sumie mam zagwozdkę, czy państwo powinno nie ustawać w
    wysiłkach, żeby top napisać w sposób jasny dla ciebie, czy po prostu
    odebrać ci uprawnienia, bo przypadek z ciebie beznadziejny:P

    Shrek.

  • 232. Data: 2015-10-28 19:03:50
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > najchętniej włączyli by wycieraczki:)

    chyba włączyliby

  • 233. Data: 2015-10-28 20:03:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://m.youtube.com/watch?v=kf2o8MLwNQ0

  • 234. Data: 2015-10-28 20:27:05
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > https://m.youtube.com/watch?v=kf2o8MLwNQ0

    No i jak się sprawa skończyła? W sądzie?

  • 235. Data: 2015-10-28 20:44:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 28.10.2015 20:03, Zenek Kapelinder wrote:
    > https://m.youtube.com/watch?v=kf2o8MLwNQ0

    No i?

    Shrek

  • 236. Data: 2015-10-28 20:59:21
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > https://m.youtube.com/watch?v=kf2o8MLwNQ0

    Pokaże ci przykład gdzie według twojej teorii piesi są winni bo co
    prawda nie wbiegli, ale dość szybko weszli nie zatrzymując i nie
    rozglądając się:
    https://www.youtube.com/watch?v=EUm5EQcJgkI
    i co o tym sądzisz?

  • 237. Data: 2015-10-28 21:15:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadze ze i kierowca i piesi byli winni. Oni wtargnęli na jezdnie a kierowca miał
    wystarczająco dużo czasu żeby ich zauważyć i nie zrobił nic żeby uniknąć potrącenia.

  • 238. Data: 2015-10-28 21:25:07
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Sadze ze i kierowca i piesi byli winni. Oni wtargnęli na jezdnie a kierowca miał
    wystarczająco dużo czasu żeby ich zauważyć i nie zrobił nic żeby uniknąć potrącenia.

    Są na środku przejścia i wtargnęli?:)

  • 239. Data: 2015-10-28 21:29:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Oct 2015 20:59:21 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):
    > Pokaże ci przykład gdzie według twojej teorii piesi są winni bo co
    > prawda nie wbiegli, ale dość szybko weszli nie zatrzymując i nie
> [...]

    Podrecznikowy niemal przyklad graniczny.
    Szkoda ze kamera nie pokazala wiecej.

    "na przejsciu" byli juz pewien czas ... ale dwoch pasow ruchu tam
    chyba nie ma.
    I chyba nie dali kierowcy szans na zatrzymanie, nawet jak jechal
    przepisowa predkoscia. Slisko. A skoro nie dali, to wtargniecie :-)
    Bo jak widac od uderzenia mial droge zatrzymania jakies 2m. Mimo, ze
    nadal slisko.

    Nie chcialo sie obejrzec, a potem pretensje do kierowcy ...

    J.

  • 240. Data: 2015-10-28 21:37:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 28.10.2015 21:25, Czesław Wiśniak wrote:

    > Są na środku przejścia i wtargnęli?:)

    No z chodnika bezpośrenio na pas po drugiej stronie. W sumie nie wiem po
    co łażą po tych przejściach skoro potrafią się teleportować:P

    Shrek.