  • 151. Data: 2015-10-19 04:18:28
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dupie mam Twoje pochwały. Uważam ze żadne przywileje na jezdni pieszym się nie
    należą, i zdania nie zmienie.

  • 152. Data: 2015-10-19 04:36:54
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, October 19, 2015 at 12:18:31 PM UTC+10, Zenek Kapelinder wrote:
    > W dupie mam Twoje pochwały. Uważam ze żadne przywileje na jezdni pieszym się nie
    należą, i zdania nie zmienie.

    Nie jestem specjalnie zaskoczony. Oszczedzaj wiec dalej te swoje 2zl/miesiac. Jak juz
    kogos przejedziesz to powiesz czy bylo warto.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 153. Data: 2015-10-19 08:21:46
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Uważam ze żadne przywileje na jezdni pieszym się nie należą,

    Piesi nie potrzebują przywilejów na jezdni. Piesi potrzebują bezpiecznie
    przejść przez jezdnię bez nadmiernego oczekiwania.
    Dobrym rozwiązaniem problemu jest sygnalizacja świetlna uruchamiana
    przez pieszego w miejscach gdzie jest bardzo duży ruch samochodów
    i faktycznie pieszy może mieć problem, aby bezpiecznie przejść.
    Nie sądzę, aby cena takiego urządzenia była powalająca.

  • 154. Data: 2015-10-19 10:04:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 08:21, HubertO pisze:
> [...]
    > i faktycznie pieszy może mieć problem, aby bezpiecznie przejść.
    > Nie sądzę, aby cena takiego urządzenia była powalająca.

    Cena może nie jest powalająca, ale sposób zamawiania już jest. Coś w
    stylu jak szafka do szpitala:

    1) szafka - 200zł
    2) szafka z atestami do wykorzystania w szpitalu - 3000zł.

    L.

  • 155. Data: 2015-10-19 10:15:54
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A jak ktoś będzie w pobliżu przejścia to na bank się będę zatrzymywał.

    Bez przesady. Wystarczy jeżeli zatrzymasz się przed przejściem, gdy za tobą
    będzie sznur jadących samochodów i uznasz, że pieszy musiałby zbyt długo
    czekać.

  • 156. Data: 2015-10-19 10:35:57
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    > Cena może nie jest powalająca, ale sposób zamawiania już jest. Coś w
    > stylu jak szafka do szpitala:
    >
    > 1) szafka - 200zł
    > 2) szafka z atestami do wykorzystania w szpitalu - 3000zł.

    Przykład:
    http://www.gdynia.pl/budzetobywatelski/7936_91519.ht
    ml

    także przy bardzo prostym układzie w 100tys zł być może można sie zmieścic
    :)

  • 157. Data: 2015-10-19 10:50:53
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    ml

    > także przy bardzo prostym układzie w 100tys zł być może można sie zmieścic

    Albo inaczej:
    https://a-ster.pl/bezpieczne-przejscie-dla-pieszych/
    ze zwroceniem uwagi na * :)

  • 158. Data: 2015-10-19 13:50:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nawyki trzeba trenować i utrwalać. Żadnego programu minimum. Po całości trzeba. Jak
    tylko przy przejściu, i nie ważne ze odwrócony tyłem stoi, to po hamulcach i niech 30
    samochodów czeka aż uznam ze mogę i ruszę. A na zegarku za szesc osma i w co drugim
    samochodzie odwozony do szkoły dzieciak.

  • 159. Data: 2015-10-19 14:14:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >tyłem stoi, to po hamulcach i niech 30 samochodów czeka aż uznam ze
    >mogę i ruszę. A na zegarku >za szesc osma i w co drugim samochodzie

    A nie lepiej zorganizowac troche pieszych po drodze do Sejmu w dniu
    posiedzenia ?
    Niech stoja, czekaja, a potem pisza ilu to poslow sie zatrzymalo aby
    pieszego przepuscic :-)

    J.

  • 160. Data: 2015-10-19 17:27:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co mi posłowie zrobili jeśli odrzucili bezwzględne pierwszeństwo pieszych na i przy
    skrzyżowaniu. Na grupie są fanatycy a fanatykom trzeba dawać skrajne przykłady bo
    jest cień szansy ze zrozumieją.