  • 141. Data: 2015-10-18 16:13:29
    Temat: Re: A jednak piesi nie beda mogli bezkarnie wlazic pod kola
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Moje zyczenia na gwiazdkę dostaliscie wczesniej.

    Biedaku, naucz się pisać tak, aby było wiadomo co i do kogo.

    Ciekawe czy zaadresowanie kartki świątecznej też cię przerasta i muszą
    za ciebie to wnuki robić?

    --
    Liwiusz

  • 142. Data: 2015-10-18 16:20:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spierdalaj przymuła bagienny. Ciekawy jestem za którym razem zdasz egzamin na PJ.
    Obstawiam ze z dziesięć razy będziesz zdawał.

  • 143. Data: 2015-10-18 18:22:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Spierdalaj przymuła bagienny. Ciekawy jestem za którym razem zdasz egzamin na PJ.
    Obstawiam ze z dziesięć razy będziesz zdawał.

    Zenuś, do kogo się plujesz, bo z tego bełkotu to nie wynika?

    --
    Liwiusz

  • 144. Data: 2015-10-18 19:51:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    > Spierdalaj przymuła bagienny. Ciekawy jestem za którym razem zdasz egzamin
    > na PJ. Obstawiam ze z dziesięć razy będziesz zdawał.

    Zenuś, do kogo się plujesz, bo z tego bełkotu to nie wynika?
    ---
    Popularne czytniki jakoś to pokazują

  • 145. Data: 2015-10-18 20:31:15
    Temat: Re: A jednak ... pierwszeństwo.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HubertO"

    Niedawno była jakąś drogowka w TV. Zgłoszenie ze piesza na przejściu
    została potrącona. Dojechali pytają kierowcę jak było. Mówi ze jechal z 30
    przed przejściem bo zwolnił. I wlazla pod kola. Policjanta gadke szmatke nr
    3 ze przejście itp. Ale jest monitoring i zaraz sprawdza. Widać ze wjechał
    na przejście razem z pizda co na nie weszła. No to policjanta ze winny bo
    ona juz była na przejściu jak ja trafił. Widać ze jechał wolno i jak dym
    spod przednich kol poszedł. Dostała przy minimalnej prędkości. Nic się jej
    nie stało. Frajer przyjął mandat. Ale na monitoringu widać było ze pizda
    weszła na przejście z marszu, na dodatek rozmawiała z koleżanką i durny łeb
    miała zwrócony w jej kierunku w prawo a dostala z lewej.

    =================
    piszę w dialekcie zenkogdaka.

    Pizdo, frajerze zenkogdaku zrozum, jeżeli on "wjechał na przejście razem
    z pizda co na nie weszła", to nie mogła wleźć pod koła i nie mógł
    "ją trafić"; co najwyżej mogła wleźć w bok samochodu. Jeżeli "ją trafił"
    to ona już była na przejściu, a on dopiero dojeżdżał do przejścia.

    Jeżeli "dym spod przednich kol poszedł", to on nie jechał wolno.

    Gość wolał zapłacić, bo wiedział, że jest winny.
    ---
    Gość przyjął bo jest GŁUPI. Zapewne wolał uniknąć dalszych konsekwencji i
    tyle.

    Musiał ją widzieć z daleka, bo nie wyszła zza krzaków, mimo to uderzył
    w nią, gdy była na przejściu.
    ---
    Widział i uderzył ? Ty byś tak zrobił ?

    Wina kierowcy jest bezsporna.
    ---
    Jest raczej wątpliwa. Nikt nie przejeżdża pieszych jak może tego uniknąć.

    Inna sprawą jest to, że piesza też może byc winna, jeżeli nie zachowała
    szczególnej ostrożności i weszła na przejście bezpośrednio przed jadący
    pojazd.
    ---
    To jednak mogła wejść przed pojazd ?

  • 146. Data: 2015-10-18 20:58:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-18 o 19:51, re pisze:

    > Popularne czytniki jakoś to pokazują

    A z jakiego popularnego czytnika korzystasz?

  • 147. Data: 2015-10-19 00:04:52
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "HubertO"
    >
    > Musiał ją widzieć z daleka, bo nie wyszła zza krzaków, mimo to uderzył
> [...]

    Każdemu może to się zdarzyć, jeżeli nie zachowa szczególnej ostrożności
    i odpowiednio nie zmniejszy predkości.

    > Wina kierowcy jest bezsporna.
    > ---
    > Jest raczej wątpliwa. Nikt nie przejeżdża pieszych jak może tego uniknąć.

    Nikt nie chce zginąć w wypadku drogowym, a jednak ludzie giną.
    Uniknąć wypadku może tylko ten kto myśli i to nie zawsze.

    > Inna sprawą jest to, że piesza też może byc winna, jeżeli nie zachowała
    > szczególnej ostrożności i weszła na przejście bezpośrednio przed jadący
> [...]

    Nie wiem. Opis zenkogdaka jest nieprecyzyjny.
    Napisałem "może" i "jeżeli".

  • 148. Data: 2015-10-19 01:11:22
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, October 9, 2015 at 11:07:01 PM UTC+10, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Wieśniaku, prawa fizyki nie ustępują przed kulturą. Samochód w miejscu
    > się nie zatrzyma a ofiarą będzie pieszy a nie kierowca.

    Wyobraz sobie, ze jednak w innych panstwach "prawa fizyki" nie przeszkadzaja kierowcy
    zwolnic _przed_ przejsciem. Podchodze do przejscia i samochody sie zatrzymuja. I to
    naprawde dziala. Nie ma wymowek - masz obowiazek jechac tak zebys mogl sie zatrzymac
    i ludzie to respektuja. Nie widzisz przejscia/pieszych przy przejsciu to moze nie
    powinienes jezdzic samochodem. Chyba ze w Indiach....

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 149. Data: 2015-10-19 02:42:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W sumie mnie to lata. Jakiś czas temu pobieralem naukę jeżdżenia zgodnie z
    przepisami, zwłaszcza tymi dotyczącymi nie przekraczania prędkości. Na poczatku
    trudno było bo chyba strasznie wkurwialem innych kierowców. Mogę zwalniać przed
    każdym przejściem do prędkości umozliwiajacej mi zatrzymanie się w każdej sytuacji.
    Spale na miesiąc pol litra paliwa więcej. A ze w miesiącu robię czasami sto
    kilometrów a czasami sto pięćdziesiąt to stać mnie żeby dołożyć do interesu dwa
    złote. To ze znowu będę innych kierowców wkurwial lata mi i powiewa. Jutro muszę
    gdzieś pojechać. Potrenuje. Może być zabawnie. A jak ktoś będzie w pobliżu przejścia
    to na bank się będę zatrzymywał. Jak się okaże ze nie chciał przejść to trudno, taka
    karma.

  • 150. Data: 2015-10-19 03:01:40
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, October 19, 2015 at 10:42:29 AM UTC+10, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    paliwa więcej. A ze w miesiącu robię czasami sto kilometrów a czasami sto
    pięćdziesiąt to stać mnie żeby dołożyć do interesu dwa złote.

    Prawidlowo. Nie pedzisz slepo 100km/h na osiedlowych skrzyzowaniach zeby "oszczedzic
    na paliwie", nie ma powodu zeby robic to na przejsciach.

    >To ze znowu będę innych kierowców wkurwial lata mi i powiewa.

    Dobrze, w tym wypadku powinno. Tez nie przejmowalbym sie "kierowcami" ktorych wkurwia
    zwalnianie przed przejsciem. Ich problem.

    >Jutro muszę gdzieś pojechać. Potrenuje. Może być zabawnie. A jak ktoś będzie w
    pobliżu przejścia to na bank się będę zatrzymywał. Jak się okaże ze nie chciał
    przejść to trudno, taka karma.

    Swietnie, takie podejscie sie chwali. Z czasem bedzie takich ludzi coraz wiecej.I
    moze wtedy spoleczenstwo zrozumie, ze jezdzimy w Europie, nie w Azji.

    Pozdrawiam,
    Iguan