-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Sun, 1 Nov 2015 08:08:19 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 72
Message-ID: <n14dov$7ki$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl> <n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0r2ak$vvb$1@node2.news.atman.pl>
<56337297$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
<n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl>
<5635b2aa$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1446361695 7826 83.142.198.226 (1 Nov 2015 07:08:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Nov 2015 07:08:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <5635b2aa$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571398
[ ukryj nagłówki ]On 01.11.2015 07:34, HubertO wrote:
> Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:n0vuoi$pbh$1@node2.news.atman.pl...
>> On 30.10.2015 02:06, HubertO wrote:
>>
>>>>> Więc jaki zapis byłby całkowicie jasny dla wszystkich, według Ciebie ?
>>>
>>>> "pieszy korzystający z przejścia dla pieszych ma pierwszenstwo."
>>>> Koniec.
>>>> Można zrobić wyjątek dla tramwajów. I nie mów, że to to co teraz, bo
>>>> teraz
>>>> po kropce jest następny paragraf.
>>>>
>>>> Shrek.
>>>
>>> Twój pomysł jest bardziej radykalny od projektu Bublewicz.
>>
>> A co radykalnego w jednoznacznym określeniu pierwszeństwa? Tak żeby
>> wszyscy zrozumieli?
>
> Gdyby to było takie proste to nad tym nie zastanawiała by się tak długo
> duża grupa ludzi (fachowcy, prawnicy, politycy).
Należy dodać, że zastanawiają się w azjatyckiej części Europy. Jeśli się
zastanawiasz czemu, to sam sobie odpisałeś - politycy i prawnicy. W
europejskiej części takich problemów nie mają.
Jak spojrzysz na mapę i przepisy to można zobaczyć dwie rzeczy - w
starej unii pieszy ma pierwszeństwo i nikogo to nie dziwi, oraz można
mieć pół promila i nie dostawać małpiego rozumu. W azjatyckiej piszy
jest substandardowym uczestnikiem ruchu, a im dalej na wschód tym mniej
alko można mieć w zyłach. W Rosji i innych Rumuniach 0.0. Jakoś na
statystyki korzystnie to nie wpływa, natomisat na ststystyki polityków i
zarobki drogówki zapewne tak.
> W końcu nie zdecydowali się uchwalić to tak jak ty chcesz,
> tylko wprowadzili warunki dla pieszych i kierowców.
> Ty chcesz zrobić z pieszego swiętą krowę.
Nie- nie postuluje, zeby pieszy mógł łazić po autostradach i mieć tam
pierwszeństwo. Po prostu postuluje, że jak ma mieć gdzieś pierwszeństwo
(np na przejściu) to... powinien mieć pierwszeństwo (albo napiszmy
wprost, że ma ustąpić). Ma być jasno i tyle. Jakoś nie ma problemu, żeby
jadący drogą z pierwszeństwem miał pierwszeństwo (i był świętą krową).
>> Jakoś nikt nie wpada na pomysł, że jak masz skrzyżowanie z
>> pierwszeństwem,
>> to należy się na pierwszeństwie zatrzymać, przepućcić tych spod znaku
>> "ustąp pierwszeństwa" i jak nic nie jedzie to można jechać. Ciekawe
>> dlaczego? Już wiem - bo to oznacza nie pierwszeństwo, a ustąp
>> pierwszeństwa:)
>
> O co ci chodzi w końcu ?
> Chcesz przepuszczać BEZWARUNKOWO pieszych, czy nie chcesz ?
Chcę, żeby pierwszeństwo było pierwszeństwem. Dokładnie tak samo jak w
innych wypadkach. Bezwarunkowo to może za duże określenie - dokładnie
tak jak np rowerzyści na przejazdach. W czym problem?
> Jest nowy Parlament i zobaczymy co wymyślą.
Mam obawy, że statystycznie to inteligentniejszy od poprzedniego to on
nie będzie:P
> "Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia"
> "Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził".
A jednak nazywanie "ustąp pierwszeństwa" pierwszeństwem wydaje mi się
nieadekwatne i niebezpieczne. Oraz po prosu głupie.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.15 08:10 Shrek
- 01.11.15 22:55 HubertO
- 02.11.15 06:53 Shrek
- 02.11.15 10:27 HubertO
- 02.11.15 14:52 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe