-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Wed, 28 Oct 2015 18:55:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <n0r26a$vsg$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<56266166$0$9570$65785112@news.neostrada.pl>
<n05rbh$t85$1@node2.news.atman.pl>
<5627535f$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<n086hp$bj1$1@node1.news.atman.pl>
<5627a8a9$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
<n08ejg$jr2$1@node1.news.atman.pl> <n08fhv$fl9$1@node2.news.atman.pl>
<5627cc9c$0$9571$65785112@news.neostrada.pl>
<n08k5a$pfo$1@node1.news.atman.pl>
<1b2x29mgg17l1$.ciixr547ua0v$.dlg@40tude.net>
<n0kd0b$7o9$1@node2.news.atman.pl>
<562dcb65$0$9550$65785112@news.neostrada.pl>
<n0kjt0$f3k$1@node2.news.atman.pl> <n0m5gi$4t3$1@node2.news.atman.pl>
<n0m6ra$v4p$2@node1.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1446054923 32656 89.76.149.73 (28 Oct 2015 17:55:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Oct 2015 17:55:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571195
[ ukryj nagłówki ]W dniu 28.10.2015 o 16:52, Zenek Kapelinder pisze:
> Kluczowe jest zatrzymać się i upewnić. Jeśli się nie zatrzyma i nie upewni to nie
ma pierwszeństwa. Kierowca jeśli takiego by trafił na przejściu to został by ukarany
za nie stosowanie przepisów które jego dotyczą o ile udało by mu się udowodnić ze
mógł a nie zrobił. Jeśli kierowca by udowodnił ze pieszy nie zatrzymał się i nie
upewnił to jedynym sprawca byłby pieszy.
>
Jak zwykle bredzisz bo to norma u ciebie. Co to znaczy zatrzymać się i
upewnić? Na ile się zatrzymać: 1min, 1 sek czy 0,1 sek? Upewnić w jaki
sposób? Rozejrzeć się możesz nie kręcąc głową:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_widzenia
Jak zamierzasz to udowodnić to primo, a secundo interpretacja swoją
drogą idiotycznego prawa zawsze będzie na korzyść pieszego właśnie
dlatego, że siedzisz 1,5 tonowej puszcze. Sąd będzie szukał
najmniejszego pretekstu żeby cię udupić z czego banda pędzących kretynów
kompletnie nie zdaje sobie sprawy, najchętniej włączyli by wycieraczki:)
Wybacz ale z Azji jednak powoli wychodzimy, czego dawałem ci przykład.
Niestety najwyraźniej jednak kiepsko doczytałeś orzeczenie sądu.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 18:57 Shrek
- 28.10.15 19:01 Shrek
- 28.10.15 19:03 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:03 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 20:27 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:44 Shrek
- 28.10.15 20:59 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:15 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 21:25 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:29 J.F.
- 28.10.15 21:37 Shrek
- 28.10.15 21:45 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 22:11 J.F.
- 28.10.15 23:18 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 23:21 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=