  • Data: 2015-10-28 18:55:14
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kluczowe jest zatrzymać się i upewnić. Jeśli się nie zatrzyma i nie upewni to nie
    ma pierwszeństwa. Kierowca jeśli takiego by trafił na przejściu to został by ukarany
    za nie stosowanie przepisów które jego dotyczą o ile udało by mu się udowodnić ze
    mógł a nie zrobił. Jeśli kierowca by udowodnił ze pieszy nie zatrzymał się i nie
    upewnił to jedynym sprawca byłby pieszy.

    Jak zwykle bredzisz bo to norma u ciebie. Co to znaczy zatrzymać się i
    upewnić? Na ile się zatrzymać: 1min, 1 sek czy 0,1 sek? Upewnić w jaki
    sposób? Rozejrzeć się możesz nie kręcąc głową:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_widzenia
    Jak zamierzasz to udowodnić to primo, a secundo interpretacja swoją
    drogą idiotycznego prawa zawsze będzie na korzyść pieszego właśnie
    dlatego, że siedzisz 1,5 tonowej puszcze. Sąd będzie szukał
    najmniejszego pretekstu żeby cię udupić z czego banda pędzących kretynów
    kompletnie nie zdaje sobie sprawy, najchętniej włączyli by wycieraczki:)
    Wybacz ale z Azji jednak powoli wychodzimy, czego dawałem ci przykład.
    Niestety najwyraźniej jednak kiepsko doczytałeś orzeczenie sądu.