-
Data: 2015-10-28 18:55:14
Temat: Re: A jednak piesi ...
Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 28.10.2015 o 16:52, Zenek Kapelinder pisze:
> Kluczowe jest zatrzymać się i upewnić. Jeśli się nie zatrzyma i nie upewni to nie
ma pierwszeństwa. Kierowca jeśli takiego by trafił na przejściu to został by ukarany
za nie stosowanie przepisów które jego dotyczą o ile udało by mu się udowodnić ze
mógł a nie zrobił. Jeśli kierowca by udowodnił ze pieszy nie zatrzymał się i nie
upewnił to jedynym sprawca byłby pieszy.
>
Jak zwykle bredzisz bo to norma u ciebie. Co to znaczy zatrzymać się i
upewnić? Na ile się zatrzymać: 1min, 1 sek czy 0,1 sek? Upewnić w jaki
sposób? Rozejrzeć się możesz nie kręcąc głową:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pole_widzenia
Jak zamierzasz to udowodnić to primo, a secundo interpretacja swoją
drogą idiotycznego prawa zawsze będzie na korzyść pieszego właśnie
dlatego, że siedzisz 1,5 tonowej puszcze. Sąd będzie szukał
najmniejszego pretekstu żeby cię udupić z czego banda pędzących kretynów
kompletnie nie zdaje sobie sprawy, najchętniej włączyli by wycieraczki:)
Wybacz ale z Azji jednak powoli wychodzimy, czego dawałem ci przykład.
Niestety najwyraźniej jednak kiepsko doczytałeś orzeczenie sądu.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 18:57 Shrek
- 28.10.15 19:01 Shrek
- 28.10.15 19:03 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:03 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 20:27 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 20:44 Shrek
- 28.10.15 20:59 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:15 Zenek Kapelinder
- 28.10.15 21:25 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 21:29 J.F.
- 28.10.15 21:37 Shrek
- 28.10.15 21:45 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 22:11 J.F.
- 28.10.15 23:18 Czesław Wiśniak
- 28.10.15 23:21 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=