  • Data: 2015-10-28 23:18:46
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co potem sad na to, a przedtem biegly i prokurator ?

    Nie wiem, sprawa pewnie się nie zakończyła ale nie wróżę niczego dobrego
    dla kierowcy:)

    > Bo ... z jednej strony na srodku przejscia, z drugiej - od wejscia do
    > uderzenia 4 kroki i 2 sekundy mijaja.
    > Sami policjanci twierdza, ze to za malo na skuteczne hamowanie :-)

    Bez znaczenia. Trzeba zdążyć zahamować jeśli pieszy znajdzie się na
    pasach. Jeśli ktoś ma z tym problem to lepiej się zatrzymać i przepuścić.

    > Zarzut moze i faktycznie niewlasciwy ... wiec tym bardziej powinni
    > widziec ze wchodza prosto pod samochod :-)

    Prosto pod samochód to wbiegła ta babka od zenka, a kierowca pewnie i
    tak dostał mandat albo grzywnę do zapłaty na rzecz jakiejś fundacji
    ofiar wypadków:) Tutaj ludzie byli na środku jezdni. Byli pewni, że auto
    się zatrzyma. Do takich sytuacji:
    https://www.youtube.com/watch?v=DMisGJGjta8
    miała nie dopuścić ta ustawa.
    Widzisz pieszego przy przejściu - przepuść go!
    Niestety wieśniactwo na drogach w tym kraju jest porażające:/

    > Cywilizacja drogi hamowania nie skroci :-)

    W niektórych krajach skraca:)