-
Data: 2015-10-19 20:14:31
Temat: Re: A jednak piesi ...
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 19.10.2015 18:29, J.F. wrote:
> Natomiast gdy swiatel w okolicy jest wiecej i ruch wiekszy, to sie
> sterowanie moze komplikowac - a wtedy cena rosnie.
A w sumie co za różnica - sterownik ten sam zapewne. Program jedynie inny.
>> Bo piesi w mieście nie są żadnymi intruzami, żeby mieli przemykać po
>> nim chyłkiem lub w kanałach:P
>
> Masz na mysli przejscia podziemne, ktorych rzekomo piesi nie lubia ? :-)
Tak;)
> Pieszo to sie chodzi po osiedlu.
"to nie wieś, żeby łazić na piechotę"?
> Na wieksza odleglosc, to nawet pieszy
> szuka transportu, z nielicznymi wyjatkami :-)
No i?
> Jeszcze jeden eksperyment mozesz zrobic - dojdz do kraweznika, wlacz
> stoper.
> Zmierz ile czasu zajmie ci przepuszczenie samochodu ktory sie akurat
> zbliza.
> Uruchom stoper ponownie i zobacz ile przejdziesz przez ten czas.
Ale co ten eksperyment ma wnieść. Przed następny nadjeżdający mogę wejść
czy też mam poczekać?
>> A autofaszystów trzeba jak widać wychowywać jednak batem i środkami
>> przymusu, co w końcu nastąpi czy tego chcą czy nie, bo nie może być
>> tak że w jednej unii mamy po jednej stronie rzeki Europę a po drugiej
>> Azję.
>
> Ale my sa w Unii, to czemu tamta unia nam narzuca swoje rozwiazania, a
> nie odwrotnie, skoro nasze sa lepsze ? :-)
Może dlatego, ze weszliśmy do unii europejskiej a nie azjatyckiej:)
> Poza tym widziales ta tabelke - jest pare krajow, gdzie kierowca jest
> zobowiazany przepuscic pieszego, ale dopiero jak ten pieszy daje
> wyraznie do zrozumienia, ze chce przejsc.
> Czyli czeka na krawezniku, a nie tak, ze wchodzi prosto z chodnika.
Dodajmy, ze to kraje azjatyckie z punktu widzenia europy:P
>> Przykre jest to, że autofaszystów (przynajmniej w wersji ekstermalnej)
>> jest mniejszość i przez nich potem "cierpią" normalni ludzie w wyniku
>> "akcji" policji i polityków. Kultura na drogach jest z roku na rok
>> coraz lepsza, ale jak widać nie dociera do jednostek, dla których
>> liczy się argument siły.
>
> Hm, ustaw sie na krawezniku przy przejsciu jak nadjezdza fala
> samochodow, i policz ile jest jednych, a ile drugich.
Coraz więcej tych co się zatrzymują. Zwłaszcza jak nie zatrzymuję się
przed krawężnikiem, tylko po prostu przechodzę (oczywiście nie włażąc
nikomu prosto pod koła, bo to żadna chluba zostać kaleką z
pierwszeństwem). Problemem zarówno dla pieszych jak i kierowców są
jezdnie po dwa i więcej pasów w jedną stronę. Bo jeden z drugim nie
rozumieją, że nie wyprzedza się pojazdów zatrzymujących się przed pasami.
>> Według nich pierwszeństwo zależy od masy, więc niestety należy czekać
>> aż spotkają dresa, który stwierdzi, że jednak dobry bejzbol wyrównuje
>> szansę:(
>
> A kto daje pierwszenstwo tramwajom i pociagom, i czemu ? :-)
Pociągom to akurat rzeczywiście z masy wynika. Z tramwajami to raczej
historycznie i z powodu uprzywilejowania transportu masowego raczej.
Natomiast tirom i autobusom już pierwszeństwa ze względu na masę się nie
przyznaje. SUVom też nie ku desperacji niektórych kierowców, uważających
że zaburza to ich naturalne prawa;)
Naprawdę - po to stworzono prawo, żeby nie polegało to na tym, że rację
ma ten kto ma większą pałę. Więc nie jest to żaden argument. Argument
jakoby fizyka zabraniała zatrzymania się samochodowi też jest słaby, bo
jak ma odwrócony trójkąt, to jakoś większość nie ma problemów z
zatrzymaniem się;)
Shrek.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.15 20:16 Shrek
- 19.10.15 21:28 re
- 19.10.15 22:32 HubertO
- 19.10.15 22:49 Zenek Kapelinder
- 19.10.15 22:49 Zenek Kapelinder
- 19.10.15 22:55 J.F.
- 19.10.15 23:12 HubertO
- 19.10.15 23:28 HubertO
- 19.10.15 23:31 Zenek Kapelinder
- 19.10.15 23:43 HubertO
- 19.10.15 23:53 J.F.
- 20.10.15 00:04 HubertO
- 20.10.15 04:06 HubertO
- 20.10.15 06:58 Shrek
- 20.10.15 07:31 HubertO
Najnowsze wątki z tej grupy
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-08 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (predictive modelling) <=
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-11-07 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-07 Rzeszów => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?