-
1. Data: 2012-07-03 21:12:32
Temat: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: anacron <a...@a...pl>
Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki, po 3 tankowaniach
średnia (z 2281km) 5,06l/100. Około 30% to obszar zabudowany, krótkie
dystanse. No i oczywiście to wynik z normalnej jazdy, czyli wyższy bieg
przy 2500-3000 RPM, a nie przy 2000 i nic poniżej 1500 i z włączoną
klimatyzacją non-stop. To teraz niech grupowe mądrale odszczekają. 1,4
CRDI powinien palić te 6l na trasie? ROTFL. Załamie Was, 1,6 w i30 pali
na trasie przy normalnej jeździe 5,2l (4 dni miałem takie zastępcze,
zanim wytropili, że to właśnie ten czujnik wariuje).
Teraz auto jeździ normalnie i pali jak powinno.
--
anacron
-
2. Data: 2012-07-03 21:19:55
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:
> Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,
"Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
40-50A w pełni naładowany akumulator"
Message-ID: <jqajrq$eqh$1@mx1.internetia.pl>
> Teraz auto jeździ normalnie
Zastanawiające jest, że dotyczy to tylko auta, bo kierownik sam pokazał co
potrafi
--
Tomasz Nycz
-
3. Data: 2012-07-03 21:26:19
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-07-03 21:19, 'Tom N' pisze:
> anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:
>
>> Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,
>
> "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
> miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
> 40-50A w pełni naładowany akumulator"
> Message-ID: <jqajrq$eqh$1@mx1.internetia.pl>
Ja się nie muszę znać na mechanice, wystarczy, że wiem, jak powinno
jeździć i ile palić. To co mi pokazali to napisałem. Niestety usterka
wróciła i auto trafiło ponownie na serwis, tym razem już wzięli je na
kilkudniowe testy, aby znaleźć usterkę i znaleźli. Tylko jak się to ma
do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?
-
4. Data: 2012-07-03 21:36:00
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
anacron w <news:jsvh5p$au2$1@mx1.internetia.pl>:
> W dniu 2012-07-03 21:19, 'Tom N' pisze:
>> anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:
>>> Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,
>> "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
>> miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
>> 40-50A w pełni naładowany akumulator"
>> Message-ID: <jqajrq$eqh$1@mx1.internetia.pl>
> Ja się nie muszę znać na mechanice,
Nie musisz też pisać bajek i innych na pms...
> Tylko jak się to ma
> do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?
Zaraz po tym jak wyjaśnisz 20 000 km i 400 l paliwa
P.S.
A skoro już okazało się, że czytujesz, to ustosunkuj sie do tego o co
prosiłem w wątku o CWL...
"Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
?"
--
Tomasz Nycz
-
5. Data: 2012-07-03 21:37:30
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-07-03 21:36, 'Tom N' pisze:
> anacron w <news:jsvh5p$au2$1@mx1.internetia.pl>:
>
>> W dniu 2012-07-03 21:19, 'Tom N' pisze:
>>> anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:
>>>> Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,
>>> "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
>>> miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
>>> 40-50A w pełni naładowany akumulator"
>>> Message-ID: <jqajrq$eqh$1@mx1.internetia.pl>
>
>> Ja się nie muszę znać na mechanice,
>
> Nie musisz też pisać bajek i innych na pms...
>
>> Tylko jak się to ma
>> do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?
>
> Zaraz po tym jak wyjaśnisz 20 000 km i 400 l paliwa
>
> P.S.
>
> A skoro już okazało się, że czytujesz, to ustosunkuj sie do tego o co
> prosiłem w wątku o CWL...
>
> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
> ?"
Nycz wódki razem nie piliśmy.
-
6. Data: 2012-07-03 21:39:23
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
anacron w <news:jsvhqo$cb9$1@mx1.internetia.pl>:
> W dniu 2012-07-03 21:36, 'Tom N' pisze:
>> anacron w <news:jsvh5p$au2$1@mx1.internetia.pl>:
>>> W dniu 2012-07-03 21:19, 'Tom N' pisze:
>>>> anacron w <news:jsvgbt$8dj$2@mx1.internetia.pl>:
>>>>> Wymienili czujnik ciśnienia barycznego turbosprężarki,
>>>> "Auto po serwisie, panowie ponoć długo radzili i znaleźli uszkodzony
>>>> miernik/czujnik naładowania akumulatora. Auto potrafiło ładować prądem
>>>> 40-50A w pełni naładowany akumulator"
>>>> Message-ID: <jqajrq$eqh$1@mx1.internetia.pl>
>>> Ja się nie muszę znać na mechanice,
>> Nie musisz też pisać bajek i innych na pms...
>>> Tylko jak się to ma
>>> do tego, że auto powinno według Was palić 6l/100 na trasie? Wyjaśnisz?
>> Zaraz po tym jak wyjaśnisz 20 000 km i 400 l paliwa
>> P.S.
>> A skoro już okazało się, że czytujesz, to ustosunkuj sie do tego o co
>> prosiłem w wątku o CWL...
>> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
>> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
>> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
>> ?"
> Nycz wódki razem nie piliśmy.
Czyli rozumiem, że nie masz ochoty przeprosić po dobroci. No cóż...
--
Tomasz Nycz
-
7. Data: 2012-07-03 21:40:25
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello 'Tom,
Tuesday, July 3, 2012, 9:36:00 PM, you wrote:
[...]
> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
> ?"
To chyba zasługuje na komitet zniczowy...
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
8. Data: 2012-07-03 21:44:52
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
RoMan Mandziejewicz w <news:2038738573$20120703214028@squadack.com>:
> Hello 'Tom,
> Tuesday, July 3, 2012, 9:36:00 PM, you wrote:
> [...]
>> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
>> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
>> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
>> ?"
> To chyba zasługuje na komitet zniczowy...
A na pedefa? ;-)
--
Tomasz Nycz
-
9. Data: 2012-07-03 22:08:34
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Hello 'Tom,
Tuesday, July 3, 2012, 9:44:52 PM, you wrote:
>>> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
>>> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
>>> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
>>> ?"
>> To chyba zasługuje na komitet zniczowy...
> A na pedefa? ;-)
Chyba się całkiem zestarzałem już i skleroza zeżarła resztki mojej
domyslności :(
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
-
10. Data: 2012-07-03 22:25:00
Temat: Re: A jednak miałem rację... - ponadnormatywne spalanie i30
Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>
RoMan Mandziejewicz w <news:9475862368$20120703220837@squadack.com>:
> Hello 'Tom,
> Tuesday, July 3, 2012, 9:44:52 PM, you wrote:
>>>> "Aha, Motyliński -- przeprosisz po dobroci za:
>>>> Message-ID: <jsi6b1$2kc$1@mx1.internetia.pl>
>>>> Message-ID: <jsiftn$1p7$1@mx1.internetia.pl>
>>>> ?"
>>> To chyba zasługuje na komitet zniczowy...
>> A na pedefa? ;-)
> Chyba się całkiem zestarzałem już i skleroza zeżarła resztki mojej
> domyslności :(
Nie do końca, pms to "ułamek" usenetu, pedeef mógł tu nie trafić, ale
mieszkańcy Krakowa, rzucający pedeefami, gościli na pms ;-)
--
Tomasz Nycz