  • 31. Data: 2009-09-18 19:00:43
    Temat: Re: A gdyby tak zrezygnować z TV naziemnej?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:27i7b5tfvsa7pfmu45p9nioerjmovee21m@4ax.com...

    > Sygnał SAT jest doprowadzany do gniazdka jak najbardziej za darmo.

    Nie ściemniaj, tylko powiedz za co się płaci w takim przypadku.

  • 32. Data: 2009-09-18 19:04:31
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Marek (UK)" <n...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć sensei

    > co racja, to racja.
    > natomiast tylko przyklasnąć szybkiemu wprowadzeniu calej oferty tvp,
    > bezplatnie, na satelite. brytyjski freesat to swietny przykład.
    >
    > a poza tym...
    > http://media.wp.pl/kat,1022939,wid,11511638,wiadomos
    c.html
    > 'Jednak od początku, wysiłki zmierzające do cyfryzacji telewizji
    > publicznej są blokowane przez jej przeciwników. Przeciwnicy platformy to
    > obóz polityczno-biznesowy. Trudno się dziwić, dlaczego budowie
    > konkurencyjnej platformy sprzeciwiają się obecni operatorzy platform. Od
    > miesięcy przekonują oni, że należy skupić się wyłącznie na budowaniu
    > telewizji naziemnej, bo podatnicy nie powinni płacić za budowę
    > państwowej telewizji satelitarnej.'

    w zadnym razie platforma Farfała nie jest konkurencją dla biznesu. Bogaci
    już dziś mają dużo ciekawszą ofertę niż kiedykolwiek będzie na platformie
    Farfała więc nie są ją zainteresowani, wszystkie kanały TVP mają w
    najtańszym pakiecie... A biednych nie będzie stać na wydatek 1000zł za
    antene sat, konwerter, kable, wymiane kabli i montaz anteny, set-top-box
    mpeg-4...Dla kogo wiec jest platforma Farfała ? Wg mnie glownie dla
    zaspokojenia ambicji niektorych pracownikow TVP by mogli sie chwalic wlasna
    platforma, po drugie dla uzasadnienia wydawanych od lat wielu milionow
    zlotych rocznie na emisje programow z Astry ktorych malo kto nie oglada.
    Biznes sie nie bal i nie boi platformy Farfala bo nie ma czego. Boi sie
    raczej (i slusznie) ze lobbyng Astry ktora jest silna w TVP bedzie
    przeszkadzal cyfryzacji naziemnej co juz widac w Internecie chociazby w tym
    watku. Bo gdy bedzie porzadna DVB-T malo kto bedzie potrzebowal platformy
    Farfala i skonczy sie wysysanie forsy przez Astre z TVP.

  • 33. Data: 2009-09-18 19:04:35
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Sep 2009 21:00:43 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Nie ściemniaj, tylko powiedz za co się płaci w takim przypadku.

    Za nic. Płaci się jakieś grosze w czynszu za konserwację tego. Tak
    samo jak się płaci za AZARTy.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 34. Data: 2009-09-18 19:10:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:vcm7b51ma8saj2lefrifn0rmfr1897at6s@4ax.com...

    > Za nic. Płaci się jakieś grosze w czynszu za konserwację tego. Tak
    > samo jak się płaci za AZARTy.

    No to bardzo ładne rozwiązanie, modelowe wręcz.

  • 35. Data: 2009-09-18 19:13:34
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:vcm7b51ma8saj2lefrifn0rmfr1897at6s@4ax.com...

    > No to bardzo ładne rozwiązanie, modelowe wręcz.

    placi sie w czynszu, ale takich budynkow jest bardzo malo. Poza tym
    wiekszosc ma ustawiona antene tylko na Hotbirda wiec platformy Farfala sie
    nie pooglada.

  • 36. Data: 2009-09-18 19:19:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    sensei pisze:

    > powtarzasz znane tezy lobby satelitarnego i zwiazanych z nim firm

    Tak, oczywiście. Światem rządzą lobby, których jedynym celem jest
    zniszczenie polskiego, katolickiego narodu. A najstraszniejszy jest
    spisek Żydów, Masonów i cyklistów i tu mnie masz - nie jestem co prawda
    Żydem, ani nie należę do Masonów, ale na rowerze jeżdżę, więc jestem
    cyklistą.

    Sprawdź czy przypadkiem plomba w zębie nie gra ci na częstotliwościach
    Radia Maryja.

    > Po pierwsze tylo transmisja naziemna pozwala na dotarcie do 100%
    > spoleczenstwa w sposob odporny na celowe zaklocanie.

    No jasne. Moi znajomi mieszkają na Podhalu i za diabła nie idzie złapać
    RTON Gubałówka, żeby nie śnieżyło. Cała wieś ma satelitę z tego powodu.

    > Nadajniki naziemne
    > maja doprowadzone swiatlowody, kable, radiolinie

    ... oprócz tych, które mają dosył satelitarny

    > i sa pod kontrola
    > panstwa

    ale TP Emitel nie jest

    > a telewizja jest sposobem komunikacji wladzy ze spoleczenstwem

    a dokładnie politycznej indoktrynacji od prezesa Farfała i jego
    politycznych kolesi

    > np. w sytuacji wojny (...) (np. z terytorium Rosji)

    No jasne, Rosja ma na głowie tylko szykowanie wojny z Polską.

    > Trzeci argument to wyzsze koszty spoleczne.

    Przecież twoi moherowi koledzy już kupili od tatki rydzyka zestawy do TV
    Trwam, więc infra na poziomie konsumenckim już jest :-)

  • 37. Data: 2009-09-18 19:31:37
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@T...MUCH.SPAM.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > RTON Gubałówka, żeby nie śnieżyło. Cała wieś ma satelitę z tego powodu.

    > ... oprócz tych, które mają dosył satelitarny

    trzeba najpierw cos wiedziec jak sie pisze, jak chcesz wiedziec to Emitel
    moze byc kontrolowany przez Panstwo, ktore ma zlota akcje tej spolki. Poza
    tym w sytuacji wojny czy atakow terrorystycznych kazda firma na terytorium
    Polski musi udostepnic swoje obiekty sluzbom. Astra nie musi.

    > No jasne, Rosja ma na głowie tylko szykowanie wojny z Polską.

    to przyklad. Jak ci sie nie podoba niech bedzie terrorysta blokujacy
    satelite z dowolnego innego kraju.

    > Przecież twoi moherowi koledzy już kupili od tatki rydzyka zestawy do TV
    > Trwam, więc infra na poziomie konsumenckim już jest :-)

    Pewnie gdybym byl "moherowy" to platforme Farfala popieralbym calym soba
    szkoda ze nie jestem.
    Problem w tym ze zestawy TV Trwam nie sa w stanie odbierac platformy Farfala
    o czym powinienes wiedziec.
    A wiele osob na wsi nie stac na platforme sat "za darmo" TnK czy za 9,90zł
    miesiecznie nawet jak dostana zestaw sat gratis a co dopiero wydac na niego
    wiecej niz 500zł, taki pomysl moga miec tylko ludzie nie wychylajacy nosa za
    Warszawe i okolice.

  • 38. Data: 2009-09-21 05:46:01
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:vcm7b51ma8saj2lefrifn0rmfr1897at6s@4ax.com...

    > No to bardzo ładne rozwiązanie, modelowe wręcz.

    a co w tym dziwnego?
    już dawno tak robie, inwestor raz płaci za instalacje i ma spokój
    z niszczeniem elewacji, tylko nie każdy to rozumie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 39. Data: 2009-09-21 05:49:00
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    sensei pisze:
> [...]
    >
    > placi sie w czynszu, ale takich budynkow jest bardzo malo. Poza tym
    > wiekszosc ma ustawiona antene tylko na Hotbirda wiec platformy Farfala

    przerobienie takiej instalacji nie jest b. kosztowne.
    to zależy jakim sposobem wykonana.

  • 40. Data: 2009-09-21 07:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a co w tym dziwnego?
    > już dawno tak robie,

    To, że ktoś nie próbuje nieuczciwie zarobić na tym po raz n-ty?
    W sumie niby nic, ale popytaj w spółdzielniach czy dostarczają za friko
    sygnał z azartów, o satelitach nie wspominając.