  • 1. Data: 2009-09-17 11:56:46
    Temat: jaki sprzęt do tvp sat
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    napiszcie proszę na jakich dekoderach odbieracie
    nową platforme - z czego bardziej zależy mi na hd

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 2. Data: 2009-09-17 12:04:14
    Temat: Re: jaki sprzęt do tvp sat
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > napiszcie proszę na jakich dekoderach odbieracie
    > nową platforme - z czego bardziej zależy mi na hd

    Ale co, sondaż chcesz zrobić?
    Każdy dekoder obsługujący dvb-s2 da radę.

    Ja oglądam na htpc.

  • 3. Data: 2009-09-17 12:16:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale co, sondaż chcesz zrobić?
    > Każdy dekoder obsługujący dvb-s2 da radę.
    >
    > Ja oglądam na htpc.

    to już wszyscy wiedzą.
    ja mam kilku zainteresowanych i pytam jakich obecnie używają
    dekoderów do hd, bo nie będę wciskał htpc lub azboxa za 1500 zł.
    są dekodery dla prostych użytkowników i dlatego pytam o zdanie

  • 4. Data: 2009-09-17 12:33:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > są dekodery dla prostych użytkowników i dlatego pytam o zdanie

    Się domyślam, ale jestem zdziwiony, że pytasz co kto używa, a nie co można
    używać w tym celu.
    To drugie pytanie chyba dałoby Ci lepszy pogląd, bo nie każdy kto zna tani
    tuner hd musi akurat go używać.

  • 5. Data: 2009-09-17 12:55:07
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > używać w tym celu.
    > To drugie pytanie chyba dałoby Ci lepszy pogląd, bo nie każdy kto zna tani

    Jesteś pewien tego co piszesz ?

    Bo coś mi się wydaje że odpowiedź:
    "mam dekoder x i jestem zadowolony bo ...." jest 100 razy lepsza od
    odpowiedzi
    "możesz kupic dekoder x, y, z, etc ale żadnego nie uzywam to więcej nie
    powiem"

  • 6. Data: 2009-09-17 15:28:35
    Od: Dumak <dumakpl@_usun_gmail.com>

    pawell32 pisze:
    > napiszcie proszę na jakich dekoderach odbieracie
    > nową platforme - z czego bardziej zależy mi na hd

    Na Opticum 9500HD. Producent na swojej stronie dał listę kanałów z
    platformą TVP.

    Dumak

  • 7. Data: 2009-09-17 18:24:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.09.09 13:56, pawell32 pisze:
    > napiszcie proszę na jakich dekoderach odbieracie
    > nową platforme - z czego bardziej zależy mi na hd

    Samsung H370G

    --
    Pete

  • 8. Data: 2009-09-18 10:16:57
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 17 Sep 2009 13:56:46 +0200, pawell32 napisał(a):

    > napiszcie proszę na jakich dekoderach odbieracie
    > nową platforme - z czego bardziej zależy mi na hd

    Ja to pytanie rozszerzę:
    Czy mając telewizor obsługujący MPEG-4 oraz zwykły dekoder satelitarny,
    da się odbierać program cyfrowej platformy satelitarnej TVP?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-09-18 10:29:28
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Chris pisze:

    > Ja to pytanie rozszerzę:
    > Czy mając telewizor obsługujący MPEG-4 oraz zwykły dekoder satelitarny,
    > da się odbierać program cyfrowej platformy satelitarnej TVP?

    to trochę przesadziłeś.
    nie można łączyć dekodera mpeg-4 w tv odbiornika sat.
    pewnie masz na myśli dvb-t mpeg4, a tu mowa o dvb-s

  • 10. Data: 2009-09-18 10:32:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Ja to pytanie rozszerzę:
    > Czy mając telewizor obsługujący MPEG-4 oraz zwykły dekoder satelitarny,
    > da się odbierać program cyfrowej platformy satelitarnej TVP?

    Nie.
    Potrzeba do tego tuner dvb-s2.
    Telewizor obsługuje dvb-t, a zwykły tuner dvb-s, a więc zupełnie coś innego.