  • 1. Data: 2009-09-16 20:58:26
    Temat: Canal+ D Travel & Living ?
    Od: CodeBoy <c...@g...pl>

    Pytanie za 100pkt. mialem na 75 DT&L dzis patrze i mi cyfra pisze ze
    prosza o przeprogramowanie dekodera, zrobilem to i nie mam DT&L ?
    kanal padl czy cyfra zrezygnowala z tego kanalu ?
    czy moze nie umiem go wyszukac ?

  • 2. Data: 2009-09-17 18:01:52
    Temat: Re: Canal+ D Travel & Living ?
    Od: crazy <c...@g...pl>

    CodeBoy pisze:
> [...]
    > prosza o przeprogramowanie dekodera, zrobilem to i nie mam DT&L ?
    > kanal padl czy cyfra zrezygnowala z tego kanalu ?

    Raczej nie umiesz wyszukać. :)
    jest na częstotliwości 11117 V

    Przy okazji - Orange Sport Info jest teraz na 10796 V (z poprzedniej
    częstotliwości zostanie niebawem wyłączony).

  • 3. Data: 2009-09-17 18:51:28
    Od: CodeBoy <c...@g...pl>

    ślicznie podziekował :)