  • Data: 2019-03-21 14:03:32
    Temat: Re: A gdyby ? Zielone nie daje pierwszeństwa.
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Mar 2019 12:35:35 +0100, LordBluzg(R) wrote:
> [...]
    / i mam wyniki w

    > Też tak mam :) Wcześniej pisałem, że jak jestem zmęczony. Dodam że to
    > średnia z 10 testów a nie z jednego przypadkowego :P

    Abstrahując od tego, że ten test całkiem beznadziejnie zgaduje wiek (mi
    wmawia że mam albo 18 lat, albo że kosmita), to myślę że absolutnie nie
    nadaje się do sprawdzania "świeżości" kierowcy - wręcz może wprowadzać w
    błąd. Zmęczony umysł często wykonuje proste zadania lepiej niż taki
    wypoczęty. Kiedy byłem nastolatkiem, najlepsze wyniki w różne FPSy czy
    inne shootery nabijałem koło 3-4 nad ranem, będąc już na skraju
    wyczerpania. Ponoć dzieje się tak dlatego, że wymęczony mózg niejako
    przechodzi w stan ekonomiczny i odłącza wszelkie możliwe obwody - dzięki
    temu łatwiej mu się skupić na jednej rzeczy (ale tylko na tej jednej) bo
    nic innego mu nie przeszkadza. A przecież jazda samochodem nie sprowadza
    się do kliknięcia w klawisz kiedy na szybie pojawi się czerwona łapka...

    Mateusz