  • 11. Data: 2003-02-09 22:39:00
    Temat: Re: 80.50.250.14 (13) blad czy zamierzone ?
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

    > Ale to chyba nie prowadzi do niczego ja nie potrafie przekonac Ciebie,
    > Ty nie przedstawile argumwntow ktore przekonuja mnie ze petla to zerowy
    > koszt dla routera. wiec EOT ?

    No bo wcale niezerowy. Czasami bardzo uciazliwy i dla routera
    i dla ostatniego lacza (przy floodach to masakra).

    Nie ma co kruszyc kopii tylko wroutowac na access-serwerze calosciowo
    przyznana na urzadzenie pule adresowa do interfejsu Null0 czy bh0
    (blackhole)
    czy jak go tam zwal. Wtedy nie zadziala default tylko to co uwali pakiet
    bez badania ttl-a.

    P/

  • 12. Data: 2003-02-12 20:05:49
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----usun-to> wrote:

    > Nie przemęczają się. Już bardziej by się przemęczały obsługując dziesiątki
    > updatów dynamicznego rutingu na sekundę oraz wielomegabajtowe tablice rutingu.
    Ale łącza troszkę sie przemęczają. A wystarczy jedna linijka na firewallu...

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki