  • 1. Data: 2003-02-07 08:38:13
    Temat: jaki provider w krakowie?
    Od: "-= N|EB|ESK| =-" <n...@o...pl>

    doradzcie do ktorego providera w krakowie uderzyc by podpiac kafejke? a
    wlasciwie to mala "kafejeczke" ok 10 kompow,
    myslalem o laczu 1mbit. tylko ktory provider nie zedrze ze mnie ostatnich
    pieniedzy, nie bedzie mial przerw jak dsl, i nie bedzie robil problemow.?
    przejrzalem cala liste, natychmiast wyzdrowialem z dsla, ale nie znalazlem
    nic co pomogloby dokonac mi wyboru w krakowie.
    z rozeznania na dzien dzisiejszy, TPSA-dsl bez problemu, KIM - powiedzieli
    ze tepsa im odmawia dzierzawy nowych laczy, NETIA - ma sprawdzic warunki
    tecniczne bo maja kabel zaraz obok.

    bede wdzieczny za wszelkie info

  • 2. Data: 2003-02-07 11:22:25
    Temat: Re: jaki provider w krakowie?
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Fri, 7 Feb 2003 08:38:13 +0000 (UTC) I had a dream that -= N|EB|ESK| =-
    <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    >ze tepsa im odmawia dzierzawy nowych laczy, NETIA - ma sprawdzic warunki

    Po pierwsze nie wszyscy prowajderzy są wszędzie. Są regiony Krakowa, często
    niedaleko Rynku, gdzie żaden prowajder poza tepsą nie podejdzie.
    Poza tym nie żebym namawiał za tepsą, ale ich DSL działa coraz lepiej
    i wkrótce ma być OK.
    Zapytaj Ceti, TDC, Futuro, CDP - to pierwsze, co mi przyszło do głowy.
    GTS chyba za drogi, ale nie znam cenników.

    --
    Grzegorz Janoszka
    odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 3. Data: 2003-02-07 11:22:28
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "-= N|EB|ESK| =-" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powiedzieli
    > ze tepsa im odmawia dzierzawy nowych laczy, NETIA - ma sprawdzic warunki

    Ceti ?

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 4. Data: 2003-02-08 08:44:55
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

> [...]
    > niedaleko Rynku, gdzie żaden prowajder poza tepsą nie podejdzie.
    > Poza tym nie żebym namawiał za tepsą, ale ich DSL działa coraz lepiej

    Ano swiete slowa.

    > Zapytaj Ceti, TDC, Futuro, CDP - to pierwsze, co mi przyszło do głowy.
    > GTS chyba za drogi, ale nie znam cenników.

    Najpierw zastanow sie co chcesz miec i ile mozesz za to zaplacic, potem jaki
    rejon masz a na koniec przygladnij sie cenom.

    A i z ciekawostek - wiem z CDP mozna sie potargowac ;)

    --
    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979

  • 5. Data: 2003-02-08 08:45:22
    Od: GTS Marketing <m...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

> [...]
    [...]
    > Zapytaj Ceti, TDC, Futuro, CDP - to pierwsze, co mi przyszło do głowy.
    > GTS chyba za drogi, ale nie znam cenników.

    Ceny GTS urosły już chyba do rangi mitu... Zawsze warto sprawdzić stan aktualny zanim
    wypowie się taki pogląd.

    GTS IPartners
    Marketing Team

  • 6. Data: 2003-02-08 12:04:44
    Od: "Talen" <t...@w...one.pl>

    > [...]
    >
    > Ceny GTS urosły już chyba do rangi mitu... Zawsze warto sprawdzić stan
    aktualny zanim
    > wypowie się taki pogląd.
    Wlasnie bylem na stronie i popieram: jest drogi, za drogi.
    (-:

    T.

  • 7. Data: 2003-02-08 21:11:30
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > Ceny GTS urosły już chyba do rangi mitu... Zawsze warto sprawdzić stan
    aktualny zanim
    > wypowie się taki pogląd.

    7000zl netto za lacze z prawem do odstepowania + ostatnia mila...
    jednak troche za drogo
    a co ciekawe, przy laczu bez prawa do odstepowania IPartners nie ma nic
    przeciwko postawieniu serwera proxy i udostepnianiu lacza taka droga.
    Troche to niespójne.

    Marcin

  • 8. Data: 2003-02-08 21:11:50
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Sat, 8 Feb 2003 12:04:44 +0000 (UTC) I had a dream that Talen <t...@w...one.pl>
    wrote:
    >aktualny zanim

    Po pierwsze napisałem, że "chyba" i że "nie znam cenników".

    >Wlasnie bylem na stronie i popieram: jest drogi, za drogi.
    >(-:

    Po drugie: Wasza cena za łącze 1Mbps dla małej firmy naprawdę jest duża.
    A takie właśnie łącze ma zamiar założyć kolega, który rozpoczął wątek.

    Po trzecie: wartałoby, żeby "GTS marketing team" miał też imię i nazwisko,
    bo czasem ciężko dyskutować z jakimić bezosobowym tworem.

    Po czwarte: wiem, czepiam się :)

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

  • 9. Data: 2003-02-09 15:17:38
    Od: "Bogdan C." <s...@w...pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 08:45:22 +0000 (UTC), GTS Marketing <m...@g...pl>
    wrote:

    >[...]
    >
    >Ceny GTS urosły już chyba do rangi mitu... Zawsze warto sprawdzić stan aktualny
> [...]
    Brawa za reakcje na 'Glos Ludu' - TPSA nie zadaje sobie trudu sluchania
    co mowi 'Lud' i to bez wzgledu na to czy jest to prawda czy nie.
    No ale jak sie jest 'jedynie slusznym, narodowym itp' to pewnie pojawi
    sie wkrotce ustawa o placeniu TPSA abonamentu bez wzgledu na to czy
    korzysta sie z jej uslug czy nie - bo dlaczego TVP i Polskie Radio maja byc
    jedynym beneficjentem 'narodowego monopolu'.
    W koncu kazdy korzystajacy z mediow elektronicznych 'ociera sie' gdzies
    tam po drodze o ukochana TPSA
    Zycze powodzenia.

  • 10. Data: 2003-02-09 18:02:06
    Od: "Bogdan C." <s...@w...pl>

    On Sat, 8 Feb 2003 21:11:30 +0000 (UTC), "Marcin Kuczera"
    <m...@n...net> wrote:

> [...]
    >a co ciekawe, przy laczu bez prawa do odstepowania IPartners nie ma nic
    >przeciwko postawieniu serwera proxy i udostepnianiu lacza taka droga.

    Bo IPartners kieruje sie logika i troska o wlasny interes - kto tak nie
    robi nie wie ze sam sobie szkodzi.
    Wyobrazmy sobie ze w sklepie przy zakupie 100 jajek zada sie od nas
    oswiadczenia ze nie odstapimy ich innym osobom !!!
    Hurtownik mowi - a biez Pan 1000 po nizszej cenie - sprzea pan sasiadom i
    bedzie mial jaja dla siebie za darmo.
    TPSA sama nie jest zdolna do oferowania sieci blokowych dla kilkunastu
    lub kilkudziesiecu osob - jest hurtownikiem. Powinna byc zainteresowana
    by detalisci zbierali te kilkadziesiat osob bo wtedy sprzeda im lacze
    1 Mbit lub nawet 2 Mbit - malo osob w Polsce (i na swiecie) stac na taki
    zakup dla siebie samego dla przyjemnosci.
    Ale oni sa kretynskim hurtownikiem i mowia - sprzedamy panu 1000 jajek
    jak Pan oswiadczy,ze nikomu ich nie odsprzeda - czysta komunistyczna
    abstrakcja.
    Bylem raz w miejscowym BOK - myslalem ze pracuje tam 1..2 moze 3
    osoby - a tam kilkanascie GB (Glupich Bab) nie majacych pojecia o
    sprawach ktorymi sie zajmuja.
    W TPSA (telefony) nic nie mozna zalatwic na telefon - z kazda najglupsza
    sprawa trzeba do nich przyczlapac.
    Mozna przez telefon zamowic polaczenie z Hawajami - GB sie rozlaczy,
    zadzowni by sprawdzic czy jestem tym za kogo sie podaje i polaczy
    z tymi Hawajami. Ale nie mozna zamowic billingu za ostatni miesiac lub
    zablokowac numerow 0-700 lub zalatwic podobnych drobnych spraw.
    Oszalamiajace kretynstwo.

    P.S. Slownik trudniejszych terminow :
    Inwektywy - slowa powszechnie uwazane za obrazliwe.
    Gdy dotycza TSA staja sie tylko slowami prawdziwymi.