  • Data: 2011-12-01 11:47:07
    Temat: Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?
    Od: " Rafał" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Vituniu <v...@p...fm> napisał(a):

    > Glupie pytanie - a przypadkiem swap nie spuchl po tym zwiekszeniu RAMu?

    a podobno nie ma głupich pytań ;)
    a swap nie spuchł, bo używam Win7 w wersji 32-bit więc swap jest taki jak
    dostępna pamieć, czyli 3GB. Bez zmian

    > kości
    > kości
    >
    > Niektore konstrukcje maja ograniczenia powodujace obnizenie
    > taktowania modulow pamieci przy obsadzeniu wiekszej ilosci gniazd.

    właśnie o to mi chodzi...
    nie wiem czy z moja płytą tak nie jest i czy któś mógłby to potwierdzić.

    > Moze tez byc cos na rzeczy z obsluga dual channel.

    Bios i programy diagnostyczne pokazują, że jest OK
    a system dluzej sie uruchamia...
    moze jak wpadna mi w rece 2x4GB to sprawdze