  • Data: 2011-12-02 21:02:20
    Temat: Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?
    Od: Rafal <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Q wrote:

    > ...i umiescisz na tych 2 dyskach jeden, duzy ciagly plik? :)
    > (np. obraz wirtualki)

    nie,
    ale programy do obróbki dzwięku lub zdjęć, a z takich ja korzystam
    spokojnie i efektywnie wykorzystują dwa ramdyski
    Jeden się kończy to sie podbiera następny.

    > Czyli problem jest

    pod warunkiem, że chcesz ten problem znaleźć :)
    Wiesz, jak uważasz, że Ramdysk jest zły, to wcale nie musisz
    z niego korzytać i zostawić 1GB niewykorzystany

    > i na dodatek nie ominiesz go nawet na 64-bit. systemie
    > jesli korzystasz ze zintegrowanej karty graficznej,

    ja omijam takie płyty z daleka

    reasumując : RamDysk jest nie dla wszystkich.
    Dla mnie idealny i dlatego potrzebuje 8 GB, by mieć 5 GB RAMDysku
    Dla Ciebie się nie nada...