  • Data: 2011-12-02 15:55:51
    Temat: Re: 8 GB RAM 2x4GB czy 4x2GB?
    Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no tak, bo mam 5GB RAMDysk, a wcześniej (kiedy miałem 4GB RAM) było 1GB :)

    Ja mam 3.25 system + 4.75 ramdysk,
    ale to Gavotte + PAE nie jest az takie fajne -
    - czasami chcialbym miec 2 sys + 6 ramdysk i co?
    I dupa.
    W trybie PAE mozesz miec tylko jedna wielkosc ramdysku.
    Trzeba tez uwazac jak sie ma zintegrowana grafike,
    co by pamiec przydzielona do niej nie znalazla sie
    w przestrzeni ramdysku.

    > system Windows - dodajmy, bo ktoś sobie wymyślił, że 3GB (ściślej to 4GB)
    > wystarczy

    Pewnie wykastrowali PAE, co by ludzie kupowali wersje serwerowe windowsa :).

    > To jest mocna sprawa, jeśli 3GB swap umieścimy na tym RAMdysku.

    IMHO (i nie tylko :) umieszczanie swapa w ramdysku,
    to troche malo trafiony pomysl i naprawde musi byc ostry powod,
    zeby odwalic taka szopke.

    > instnieją tez programy "odblokowywujące" dostęp to reszty pamięci na Win
    > 32-b.
    > System 32-b wtedy widzi cały RAM.

    "Odblokowuja" tak, ze system widzi cala pamiec?
    Mozesz zapodac jakis przyklad?