    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: 7d na dpreview.com
    Date: Thu, 12 Nov 2009 13:09:11 -0800 (PST)
    <hdhbhe$7ed$1@node1.news.atman.pl> <hdhcvh$7ko$1@node1.news.atman.pl>
    <hdheqb$5ag$1@inews.gazeta.pl>

    On 12 Nov., 17:57, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Ekhm, ja tam na elektronice znam się całkiem wcale, ale AFAIK sama
    > matryca jest akurat urządzeniem analogowym.

    nic podobnego

    poszczegolne fotodiody dzialaja analogowo - ale w aspekcie
    rozdzielczosci matryca pracuje w sposob dyskretny , nie ciagly .
    matryca nie dokonuje probkowania obrazu w sposob analogowy a w sposob
    dyskretny - z pewna czestoscia.
    to typowe probkowanie numeryczne , czyli cyfrowe.

    Konwerter A/D jest dopiero
    > za nią.
    to dotyczy zupelnie innego apektu sprawy , akurat na rozdzielczosc
    matrycy nie ma zadnego znaczenia.