  • Data: 2009-11-12 21:09:11
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Nov., 17:57, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > Ekhm, ja tam na elektronice znam się całkiem wcale, ale AFAIK sama
    > matryca jest akurat urządzeniem analogowym.

    nic podobnego

    poszczegolne fotodiody dzialaja analogowo - ale w aspekcie
    rozdzielczosci matryca pracuje w sposob dyskretny , nie ciagly .
    matryca nie dokonuje probkowania obrazu w sposob analogowy a w sposob
    dyskretny - z pewna czestoscia.
    to typowe probkowanie numeryczne , czyli cyfrowe.

    Konwerter A/D jest dopiero
    > za nią.
    to dotyczy zupelnie innego apektu sprawy , akurat na rozdzielczosc
    matrycy nie ma zadnego znaczenia.