  • Data: 2009-11-10 12:22:45
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hdbipj$jep$...@n...onet.pl

    > Tak, kiedyś tak było i dlatego połowa ślubniaków teraz klnie patrząc na tysiące
    utopione w systemie c.

    Czyli teraz czyje matryce są lepsze?

    Ślubniacy dobrze zarabiają -- dowiedziałem się, że za odwalaną chałturę
    (fotki prosto z aparatu, nawet bez kadrowania) biorą od 1200 złotych do
    1500 złotych. Czasami któryś dorzuci ze 200 sztuk (15 na 22) na papierze.

    Przy tych zarobkach sprzęt raczej nie kosztuje wiele.
    Można powiedzieć, że jest niemal za free. :)

    -=-

    Dziadek dziewczyny próbuje wyjaśnić jej narzeczonemu, iż sfinansuje
    jego hobby, myśląc o tym, że tym hobby jest fotografia. :) Dziewczyna
    szturcha łokciem swego faceta i mówi:

    -- A widzisz, mówiłam ci, że Cobra jest twoja. ;)

    Jest i inna wersja. :)

    -- Nie ma wygórowanych żądań. Nie musi to być najnowszy Apache, :)
    zadowoli się Cobrą z demobilu, oby sprawną. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'