  • Data: 2009-11-10 13:28:03
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" hdbo2g$4p3$...@n...onet.pl

    > Generalnie Nikon, ale zależy od warunków jak bardzo lepsze, w konkretnych
    przypadkach różnica jest pomijalna.

    Tak jak ze szkłem 14-24 (bodajże tyle) F2.8 (chyba tyle)
    Nikona, które po przymknięciu do F13 daje gorsze efekty
    niż stała eLka Canona? Po co komu takie przymknięcie? :)

    To, co boli chyba najmocniej, to szum.

    BTW -- na szum w uszach naprawdę dobre są banany. :)

    > To jest mocne uproszczenie, po przeanalizowaniu całkowitego bilansu wychodzi
    cieniutko.

    Na Cobrę z demobilu nie starczy? :)
    Tyle to wiem, ale jednak nie jest to zła zapłata.

    > Nie za free tylko za piętnaście ślubów w cenie jak podałeś - to czasem jest cały
    jeden sezon.

    Piętnaście ślubów to 20 tysięcy złotych.
    I jest to cały sezon? Może i tak, ale:

    -- nie kupujesz sprzętu na jeden sezon
    (puszkę na 2 lata, może na 3, obiektyw na 10 lat, a lampy,
    statywy itd. na dłużej; nie wspomnę o praktyce, renomie,
    znajomościach itp. -- to nabiera wartości, nie traci)

    -- nie samym ślubem żyje ślubniak

    -- 20 tałzenów wydajesz na fakturach, ale niekoniecznie tyle
    bierzesz na fakturach, dlatego tych pieniędzy jakby przybywa

    -- możesz z tego sprzętu korzystać prywatnie. :)

    Znajdziesz wiele takich warsztatów, które można zbudować za roczne przychody?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'