  • Data: 2009-11-27 14:54:07
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > hmmmm ciekawe podejscie... wolisz nietrafiony i nieostry moment, ktory sie
    > nie powtorzy niz ostre zdjecie z nieco mniejsza dynamika i wiekszym
    > zarnem?
    > O ile w studiu to nie przeszkadza ale w reporterce slubnej... hmmm dziwi
    > mnie to...

    ja tam wiem co wole i jak mi sie pracuje. Wole wszystko miec dobre
    ale berdziej wole dobry obraz. Zdjec jest na tyle, ze mam z czego i tak
    wybierac.

    > Powiedz mi ile odbitek w takich czulosciach robiles? i jak duzych?

    wystarczajaco duzo, do formatu 20*30 wlacznie czasem. Coz ja wole tak
    inni tak. Zwracam uwage na inne rzeczy. Dobra nisko szumiaca matryca
    daje potezne inne mozliwosci o ktorych malo kto mowi i bieze pod uwage.
    Manowicie kolosalne mozliwosci dlubania przy RAW, ciagniecia go
    za uzszy itp. Takie numery nie dzialaja na moim 50D tutaj trzeba byc
    precyzyjnym jak cholera w pomiarach.

    > Przy tej ilosci Mpix to malo co bedzie widac szumy a dodatkowo przenosiny
    > na papier tez obcinaja dynamike... nawet tak slabego aparatu jak 7D :)

    przenosisz prosto z aparatu czy jednak po drodze uzywasz tej dynamiki
    zeby wydobyc cos wiecej zobrazu ? Jednak dynamika sie przydaje.

    Roger