  • Data: 2009-11-28 09:37:06
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tylko to jest już dopłata nie tysiąca, tylko 3 tys. do 5d MKII,
    > a boję się, że w 7D bede chcial robić zdjęcia w ciemnym lesie i z nieba
    > wyjdzie mi biała plama gratis. Choć wydaje mi się że i nowy D300s ma nie
    > lepiej pod tym względem.

    nie wiem na ile zaplanowali cene 7D bo mnie ona kompletnie
    nie interesuje ale jak sie dobrze zakrecic mozna 5D II dopasc
    juz za 7500 czy to nowy czy lekka uzywke na gearancji.
    Ja mialem oferty na nowki jedna z gwarancja pl druga import
    ze wschodu za nieco ponad 7000. I to jest IMO cena za 5D
    ktora jest jeszcze do przeklniecia za taki korpus.

    Roger