  • Data: 2009-11-27 14:07:36
    Temat: Re: 7D na optycznych
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to Sobie wytnij z tych 21 mpix cropa do 14 mpix i wyjdzie na to samo
    > mniej wiecej.

    No nie zupelnie :)
    Patrzac na upakowanie pixeli w 7D i 5dmkII odpowiednio 5.4MP/cm2 i 2.4MP/cm2
    mozna powiedziec ze wycinek cropowy z tych 21Mpixow odpowiadal by lustru
    APS-C z ok 8Mpixami :)
    a wynika to z matematyki...

    Wychodzi wiec na to ze 5D ma podobne upakowanie jak 20D czyli 5 lat z
    kawalkiem temu!
    Nie dziwne wiec ze w tym jest postep... :)

    > kwestia wolenia, ja wole sredni AF niz kupe jaka mi zaoferowal nowy
    > 50D

    hmmmm ciekawe podejscie... wolisz nietrafiony i nieostry moment, ktory sie
    nie powtorzy niz ostre zdjecie z nieco mniejsza dynamika i wiekszym zarnem?
    O ile w studiu to nie przeszkadza ale w reporterce slubnej... hmmm dziwi
    mnie to...

    > ze na chwile obecna nie chce zadnego cropa bo sa one bezuzyteczne
    > powyzej 1200 - 1600 ISO dla mnie. A bywa, ze uzywam z takich
    > czulosci.

    Powiedz mi ile odbitek w takich czulosciach robiles? i jak duzych?

    > 7D nie zaoferowal specjalnie wiecej na tym polu a jego cena
    > jest jakby duza. Ale to moje zdanie.

    Przy tej ilosci Mpix to malo co bedzie widac szumy a dodatkowo przenosiny na
    papier tez obcinaja dynamike... nawet tak slabego aparatu jak 7D :)

    pozdrawiam
    Steel