  • Data: 2020-08-20 17:15:29
    Temat: Re: 74HCT245 jako port wejściowy - nie działa, choć powinien
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.08.2020 16:44, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Tego nie łapię. Zmienne statyczne w funkcjach nie są stosie. Gdyby były
    > na stosie, nie mogłyby być statyczne.

    Błąd wynikający z pisania z rozpędu. Oczywiście miałem na myśli
    niestatyczne zmienne lokalne. Zamiast nich stosuję albo statyczne
    zmienne globalne (jeśli można oszczędzić trochę pamięci, np.
    współdzieląc między funkcjami bufory albo zmienne przechowujące wartości
    tymczasowe) albo statyczne zmienne lokalne.