    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7 osób
    Date: Sun, 13 Jul 2014 19:45:53 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2014 o 19:03 Slavekk <s...@g...pl> pisze:

    > Nie znam się to się wypowiem...;)
    > Przyuczenie trwa 10 sekund ("proszę NIGDY nie zdejmować lewej nogi z
    > podpórki") a kangury to robi młody kierowca manualem, MCP nawet takiego
    > młodego obsłuży bez niespodzianek.
    >
    > Sławek

    Masz jeszcze cytat z kolejnego szczęśliwego posiadacza MCP :-)
    (świeżutki post z forum cytryny)

    "Panowie w końcu się zebrałem i przeprowadziłem przyuczanie. Ależ mi się
    japa cieszyła jak po minucie odpaliłem i ruszyłem. Ruszanie bez kangurów,
    miękka zmiana biegów, do następnego odpalenia. Kangury wróciły, a jedyne
    co mogę stwierdzić, to że poprawiła się zmiana biegów. Przejrzałem jeszcze
    raz wątek od początku i zauważyłem że mam wgranego nowego softa skrzyni
    biegów, a uczenie robiłem na starym programie 345, według starej
    procedury. W tym tygodniu spróbuje jeszcze raz na nowym programie, tylko
    ciekawy jestem czy coś to da?"

    TG