    From: "bd " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Date: Thu, 4 Aug 2011 14:49:17 +0000 (UTC)

    MHM <m...@p...pl> napisał(a):

    > I Ty uwazasz, ze 600km bez awarii to sukces ? ;)
    > Panieeee.... takim VAGiem to zrobisz i 6000km i sie nie spier...... ;)

    buhahahha, chodzilo mi o komfort ;) i brak zmeczenia, czego nie moglem zrobic
    innymi osobowkami ;) mimo mniejszej ilsoci wiosen na karku.

    > Przestan tak reklamowac amerykance, bo sie ludzie nawroca i podrozeja
    > uzywane :)

    nie reklamuje, ale Sebastian kombinuje identycznie jak ja, Turan potem
    Szaranopodobne, a moze Picasso, nowsze G.Picaasso, Espace, potem wpadlem na
    genialna mysl i moze G.Scenic nowy z salonu - fajne promo bylo, ale nie jakos
    silnik 1,4 TCe mnie nie przekonal, a na diesla mnie nie bylo stac ;), MPV
    sztuka kupic dobra, Ave Verso jednak za maly, Corolla Verso jeszcze mniejsza
    niz Turan i stanelo na Voyagerze bo byla okazja go kupic, pewnie gdyby byla
    okazja na MPV kupiłbym MPV i tak okazja czyni kupca ;).

    Zafira, ale fajne to wadliwe czyt. 150 kucy w 1.9 TDCi

    > Ile ci srednio spala diselek w tym "autobusie" ?

    traktujac bardzo delikatnie gaz, nie bedac zawalidrogą i jadac zgodnie z
    przepisami dociazony rodzina i bagazami 6,7l, jadac 100-110 i wykonujac dosc
    gwaltowne przyspieszenia 7,4, a jadac naprawde ostro, choc nie przekraczam
    wtedy 140-150 i tez predkosci te osiagam raczej sporadycznie bo to nie auto do
    takich predkosci i scigania sie po drodze ;(... 8,5 i w gore ;)

    miasto 10-11 podczas zdecydowanej warszawskiej jazdy, podczas musknia gazu
    9,5-10l, inna sprawa kultura pracy powiem "taka se" ;(, jak to duzy R4

    > ps.
    > Jezdze autami na "F" (francuskie) i tez sobie chwale :) Dzieki obiegowym
    > legendom sa tanie i stac mnie na komfortowe, hydropneumatyczne auto.

    To podobnie jak z amerykancami ;) ludzie jak ja powielaja jakies bzdety o mega
    waryjnosci, choc moj wujek mial C5 1. gen i poza mega komfotem, byl mega
    chimeryczny, wital sie z nim otwieraniem i zamykanim szyb, gdyby mial elektr.
    lusterka ;) to by machla nimi wiadzac go podchadzacego rano do C5-tki ;)