  • Data: 2011-08-04 18:29:07
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czekaj, a ile palą benzyniaki? Masz jakąś informację? Nie zalezy mi na
    > spalaniu, ale jeśli będzie 30l/100 to dziękuję. Czy benzynowe do
    > Voyagera są gdzies jeszcze wciskane, jakieś inne modele/marki?

    miasto 16-22, trasa 10-13 Pb ;) na LPG zaprzyjaznieni ołnerzy 3.8l twierdza,
    ze nawet 12 l LPG :), inni, ze 14-15l - w trasie, srednio im wychodzi 15-16 l
    LPG. Pomimo podobnych kosztow, z przewaga nna benzyne LPG wybralem Diesla, a
    benzynki chodza wrecz bezglosnie ;) moj to klekot.

    W tym przedziale rocznikowym to byly montowane 2.5 oraz 2.8 CRD, 3.3 i 3.8
    benzyny.

    > PS. Moja Laguna II 2.2dci pożera 8l/100 podczas bezkompromisowej jazdy.
    > Jestem w stanie przełknąć 10l/100 (bo i tak zagazuje :P).

    no tak... moj wazy na czysto 2080 kg jadac bezkompromisowo mysle ze w 10-11,
    moze 12 l bym sie zmiescil ;) ale nigdy nim bezkompromisowo nie jechalem, no
    moze na poczatku gdy sie uczylem jezdzic z automatem w trasie 4 dorosle + 2
    dzieci i troche bagazy to wyszlo 8,7 l ale non stop na tempo 110-120 oraz
    szybkie dochodzenie po wyhamownaiu klawsziem RESUME, wtedy chce szybko
    osiagnac zaprogramona predkosc i niezle gniecie w pedal toworzac naprawde
    niezly wir w baku ;).

    Nie ma co masa i gabaryt zabiera swoje, dochodzi automat, mysle ze R4 tez
    niejest mistrzem ekonomii ;)... ale po rownym przy 90 km/h na tempo wynik
    4,7-5,7 jest jak najbardziej realny, ale byle wgniecenie gazu to od razu 6 i w
    gore ;)