  • Data: 2011-08-05 10:12:33
    Temat: Re: 7-miejsc - co mam obejrzeć?
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To jest świetny wynik, mój dawny Lanos wcinał 9l gazu po mieście.
    > Zakładając ze gaz jest pi*drzwi 2x tańszy od benzyny to LPG się sprawdza
    > lepiej od klekota. Tylko gdzie zbiornik? W zapasie? Butli w przestrzeni
    > bagażnika bym nie przełknął. A w kole ile sie może zmieścić? Ze 30l ?

    kumpel w Town@Country ma pod podlogoa - z tylu - chyba ze 45-48 l czy jakos
    tak, pali mu ca. 12-13 LPG i robi na tym 350-400 po trasie oczywiscie

    wersje z chowanymi w podloge S'N'Go) wchodza dwe butle w miejsce na drugi rzad
    foteli, lecz wtedy ich nie chowasz, tylko pionujesz jak np. w Turanie, tez cos
    daje, no ale jest to jakies ograniczenie,

    tylko teraz pytanie, na ktore odpowiadaja tacy jak ja, uzytownicy smierdzacych
    klekotow, po co mi wielki Van jak go zaraz zasram butlami w schowkach, jakims
    kolem zapasowym obijajacym sie po szoferce..., a znam takich co wala butle
    100l do bagaznika ;), chcac miec 100% uzytecznosci, za te kilka zeta wiecej na
    100 km, bo LPG i ogolnie obsluga benzynowca wychodzi nieco taniej niz klekota
    - pod warunkiem, ze sie nie psuje, bo jak rypnie to wiadomo wtryski, turbo i
    chyba koniec roznic ;), wybieraja jednak klekota.

    Co by niebylo, z ejestem wrog LPG, zroiblem ca, 45 tkm na LPG i to w aucie
    dosc wymagajacym bo uturbionym 1.8 i zlego slowa niemoge powiedziec o LPG,
    jedzil lepiej niz na Pb.

    > 3.3 i 3.8 różnią się czymś istotnym z punktu widzenia serwisowania? Np w
    > jednym pękają co miesiąc tloki ;) ?

    mowia, ze wola 3.8 gdyz roznica w spalaniu znikoma, a jednak pojemnosci
    wieksza, moze jest po prostu lepszy?

    > Czekaj, a sa manuale? Automatu nie chce, lubie sobie pomachać ;).

    Seba, wez masochisto :D, manual do takiego pontona? Boze, albo masz 18 wiosen,
    albo lubisz cierpiec ;) ja w sumie zrobilem tylko 10-15% swego zyciowego
    przebiegu automatem, ale nie wyobrazam sobie powrotu do manuala i co najgorsze
    wciskac to pieprzone sprzeglo! za jakie grzechy - no ale mysle z eniejedziles
    dlugo automatem, albo jezdziles jakas popierdulka ;) fak terzeba sie nauczyc
    bo w trasie to nudy, nudy i jeszcze raz nudy i to dziwne wyprzedanie a'la
    melex niby przyspiesza i to zwawo, ale teog nieczuc ;) ina interakcja z autem
    brak sprzegla, lewarka brak tej calej otoczki zwiazanej ze zmina biegow...
    podobne odczucia mialem jezdzac 2.0D w X3 nawet na SD :) sport drive -
    przyspiesza, a teog nieczuc ;)

    jedak automat mimo swych minusow, bo jednak te 1-1,5 litra wciagnie wiecej,
    daje ten komfort ;)
    jak to mwoia jeden woli corke drugi tesciowa... ja wybieram corke ;)