  • Data: 2012-09-18 17:47:24
    Temat: Re: 6D - tania pelna klatka od Canona
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-18 09:57, Ergie pisze:
    > Użytkownik "cichybartko" napisał w wiadomości grup

    > Odpowiem równie zaczepnie :-)

    Wiem do czego zmierzasz ;). Specjalnie podałem tą bardziej ambitną
    wersję, żeby było bardziej pompatyczniej. Zmierzam do jednego,
    fotografowanie ptaków to styl życia i dziwi mnie że tak wielu amatorów
    porywa się na ten temat. Każdy sprzęt ma swoje przeznaczenia i Adam po
    prostu dobrze wie że taki bezlusterkowiec pokrywa 80% potrzeb
    przeciętnego amatora. Amatora który chce pstrykać prawie wszystko, z tym
    że przy zakupie lustrzanki nigdy nie buduje systemu.

    Pozdrawiam,
    B.