  • Data: 2011-06-22 00:48:37
    Temat: Re: 61 000 minęło ... jak jeden dzień ;)
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:itr63r$299$1@node2.news.atman.pl...

    > zrelacjonuję listę usterek które wystąpiły w skodzie roomster 1.4
    > turbo(?)diesel przez 60 000. Myślę, że właściciele kijanek,

    skoda fabia to super autko, też jestem w szoku ile to ma zalet. Jedną z
    fajniejszych spraw jest zasięg - zbiornik 50L, do którego wchodzi 60L i
    1,4TDI w trasie może spalić 3,7 więc 1500km. Trzęsie się mocno ten diesel i
    ciężko jechać np na piątce 70kmh ale poza tym jest spoko. 69KM daje rade
    lepiej niż benzynowe 90KM

    spokojnie mogę skodę fabię polecić a i z kolegami ostatnio rozmawiałem,
    każdy skodę chwalił!! Ten tani samochod nawet ma potrójne mignięcie po
    dotknięciu kierunkowskazu, klimatyzowany schowek, sterowanie temperaturą na
    miękko, klapa tylna sterowana na miękko etc. Mówię o Fabii I z 2007